Beantwoord

Pakket retour naar afzender T-Mobile

  • 4 december 2020
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Mijn pakket is op het postpunt afgeleverd (met modem etc) .  Ik was daar om mijn pakket op te halen, maar dit filiaal is gesloten tot 10 december! Ik heb een bericht ontvangen dat mijn pakket op een andere plaats is, maar het was er niet.  Nu is de status van mijn pakket "verzonden naar afzender t mobile". Zult u het pakket opnieuw verzenden? Ik heb en afspraak met monteur op 14december

icon

Beste antwoord door Demi 8 december 2020, 13:56

Hi @mz.berger Ik wil dit graag voor je controleren. Kan je mij in een privé berichtje de track & trace sturen samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan check ik gelijk hoe het zit met het pakket!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hi @mz.berger Ik wil dit graag voor je controleren. Kan je mij in een privé berichtje de track & trace sturen samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan check ik gelijk hoe het zit met het pakket!

Reageer