Beantwoord

Patch problemen in Segbroek

  • 4 November 2019
  • 4 reacties
  • 355 Bekeken

Vrijdag is de monteur geweest. Kreeg te horen van de monteur dat de lijn niet gepatsched was. Dus het werkt niet. Later heb ik begrepen dat dit veel voorkomt in de wijk. Kan nog dagen duren, maar net krijg ik een email van T-mobile dat alles het doet en dat mijn telefoonnummer is overgezet. Dus geen telefoon, geen internet en wel betalen. Wanneer wordt dit opgelost en er wordt toch zeker rekening gehouden door de ingangsdatum te verschuiven? Of is het wel betalen en niet leveren bij T-Mobile?.

icon

Beste antwoord door Brian 5 November 2019, 16:18

Bekijk origineel

4 reacties

Vandaag update via klantenservice gehad. Het gaat tot 4 maanden duren!!!! Men kom mij niet zeggen of het contract wordt  stopgezet. Dus 4 maanden mijn huistelefoon kwijt. T-Mobile wist vrijdag al dat het niet zou gaan werken, desondanks laat men klanten in de val lopen door het contact tegen beter weten in te laten gaan. In Segbroek wonen mensen van de ACM, advocaten, journalisten etc. Dat wordt een spektakel voor T-Mobile. De moderator blijft vooralsnog muisstil.

Reputatie 7
Badge +4

oohw segbroek. dat is T Mobile zijn eigen netwerk. lijkt er op dat de procedures nog niet helemaal op orde zijn. maar 4 maand lijkt mij lichtelijk overdreven.

 

Normaal gesproken ziet T-Mobile of het modem online is en pas dan de ready to serve bericht sturen naar de oude provider. in dit geval lijkt dat dus mis gegaan te zijn.

Maar geen zorgen zolang je geen gebruik heb kunnen maken van de diensten hoef je ook niet te betalen. mocht dit wel het geval zijn dan zal dit worden gecrediteerd zodra het probleem is verholpen. Indien je beschikt over T-Mobile mobiel kun je gebruik maken van onbeperkt internet voor een week. geef het dan even aan.

Reputatie 7

Hi @Ronaldf "De moderator” reageert gemiddeld binnen 3 werkdagen ;) Maar 4 maanden lijkt mij zeker niet de bedoeling en ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag!

Brian heeft het voor mij geregeld. Alles is werkend. Ik heb weer internet en telefoon. Internet snelheid is nog wat onregelmatig, op de beste momenten kom ik tot 920/930. Dus mensen in Segbroek, als je er niet uit komt, niet bellen met de klantenservice, maar op het forum naar Brian!

Reageer