Beantwoord

Planning aansluiting

  • 30 March 2020
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Ik sta op het punt over te stappen van Ziggo naar T-Mobile. Ik heb vorige week mijn thuis-installatie pakket ontvangen met daarin ook een brief waarin staat dat er komende vrijdag 3 april een monteur van Gideon langs komt om de modem te installeren. Ik ben vanmorgen door T-mobile gebeld dat er volgende week dinsdag 7 april een monteur langs komt om de verbinding van buiten naar binnen aan te leggen. 

Ik realiseer me pas achteraf dat dat de verkeerde volgorde moet zijn. Ik heb geprobeerd terug te bellen om dit te bespreken maar dat lukt me niet, sta steeds in de wacht en kom er niet doorheen. Vandaar dat ik mijn vraag hier plaats. Is dit de goede volgorde of moet de monteur van T-mobile die de aansluiting van buiten naar binnen toe haalt eerder komen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 March 2020, 19:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @serge_energy

Je zou ook direct naar Guidion kunnen bellen op telefoonnummer 088 2000 151 om je afspraken eventueel te wijzigen.

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Serge_energy,

De Guidion monteur komt het laatst aan de beurt. Eerst wordt de aansluiting naar binnen gebracht, dit zal door een (onder) aannemer gedaan worden denk ik. Dan moet de KPN monteur de verbinding activeren in de wijkcentrale. Als laatste dus Guidion voor de huisaansluiting. 

Let wel, de meeste partijen voeren momenteel alleen urgente opdrachten uit. Guidion komt momenteel in principe niet langs als je Ziggo verbinding nog gewoon actief is. Wellicht kan e.e.a. beter even on hold gezet worden.

Mvg. Marcel

Bedankt voor de reakties, ik probeer de afspraak met Guidion te wijzigen.

 

Reageer