Beantwoord

powa verdeler

  • 23 November 2020
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

Goedendag.

Ik heb een powa verdeler van ziggo  met 2 x out.

Hoe kan ik daar een adsl aansluiting van maken voor de modem

van Tmobile?

Vriendelijke groet Henk

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 November 2020, 13:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ZPB26281 

Dat kan niet.

DSL heeft een andere aansluiting. Het kan iets van dit zijn.

Iets van bovenstaande zou zich in de meterkast of woonkamer kunnen bevinden, het kan ook een losse telefoonkabel zijn die hersteld moet worden.

Dat snap ik.Maar zo ziet het bij mij er uit.Dank voor de reactie

 

Reputatie 7
Badge +14

Zoals @Waqqas al aangaf, de aansluiting die je nu gebruikt kan NIET gebruikt worden voor een T-Mobile of alle andere providers behalve Ziggo.

Je moet dus op zoek naar een telefoon kabel aansluiting, zoals op de plaatjes die @Waqqas liet zien. Ga b.v. eens in de meterkast kijken.

P.S het is een poa verdeler.

Ik ga er mee aan de slag.Hartelijk dank mensen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ZPB26281, welkom op de Community!

@eric en @Waqqas hebben je al aardig op weg geholpen, het is inderdaad niet mogelijk om over een COAX-aansluiting DSL te leveren. Als aanvulling op de tip van Eric: mijn ouders hadden hun ISRA (hoofdaansluitpunt voor DSL) in de woonkamer verstopt zitten vlak achter een kast. Dat betrof een ‘oude’ KPN wandcontactdoos waar het modem direct op aangesloten kon worden. Zo ziet deze er ongeveer uit:

Vaak zit een ISRA in de meterkast, maar houd er dus ook rekening mee dat deze zich in de woonkamer kan bevinden (alsmede een trapgat/onderwoning). Succes met de zoektocht, hopelijk vind je het ISRA! Mocht er toch geen DSL-aansluitpunt aanwezig zijn thuis, dan kun je altijd nog besluiten of je een ISRA wilt laten maken door een externe partij: Mijn Aansluiting. Houd er dan wel rekening mee dat dit een kostenplaatje met zich meebrengt.

Reageer