Op 2 augustus heb ik me via T-Mobile aangemeld voor een internet-TV-telefoon aansluiting. Bij de aanmelding stond dat een aansluiting per 15 augustus mogelijk is.
Op maandag 5 augustus ontving ik een sms waarmee ik de aansluiting bij u kon inplannen. Op de persoonlijke site van T-Mobile (na inloggen) staat "De eerst mogelijke leverdatum is vrijdag 16 augustus 2019".
Toen ik probeerde een afspraak in te plannen was de eerst mogelijke datum bij u 2 september. Bij de mogelijkheid om een andere datum te kiezen vloog het systeem random naar andere data heen en terug in september. Ik heb daarom contact opgenomen met Guidion . Toen een dame van Guidion een afspraak zelf probeerde in te plannen met het systeem kwam zij erachter dat er iets fout ging. Zij gaf aan dat er mogelijk een fout in het systeem zit. Vervolgens gaf de dame aan dat er maar één medewerker binnen uw bedrijf is die handmatig kan inplannen en die op het moment aan het thuiswerken was en telefonisch niet bereikbaar was. Zij zou een melding maken in het systeem en woensdag een inplanning maken. Ik gaf daarbij aan dat momenteel alleen vrijdag de 16e een optie is, liefst in de ochtend of vroege middag, precies zoals T-Mobile had aangegeven.
Op woensdag 7 augustus heb ik telefonisch opnieuw contact met Guidion opgenomen. Ik had nog geen mail of reactie van hen ontvangen. Zij gaven aan dat de betreffende medewerkers die handmatig kan inplannen op dat moment niet aanwezig was maar dat er opnieuw een melding zou worden gedaan.
Op donderdag heb ik een mail gestuurd naar Guidion met een soortgelijke tekst als hierboven met het verzoek om een afspraak op de door u aangegeven datum in te plannen.
Opnieuw geen reactie, echter ik zie in nu mijn-t-mobile-thuis dat er opeens een afspraak is ingepland op 22 augustus, zonder enig overleg. Deze datum is onmogelijk. Pas nadat de schoolagenda bekend is kan een afspraak worden ingepland als het niet mogelijk op de door u aangegeven datum 16 augustus.
Het vriendelijke verzoek om tot een oplossing te komen en Guidion aan te spreken op hun uitermate slechte service.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel