Beantwoord

Problemen met t-mobile thuis bestelling

  • 22 March 2018
  • 3 reacties
  • 241 Bekeken

Beste lezer,

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een t-mobile thuis abonnement aangevraagd. Ik heb toen direct mijn beslisperiode van 14 dagen overgeslagen omdat ik 30 maart ga verhuizen en zsm internet nodig heb i.v.m thuis werken. Op aanraden van een medewerker heb ik toen direct met reggefiber gebeld om een afspraak met ze te maken om zo veel mogelijk tijd te besparen. Bij het telefoontje naar reggefiber vertelde ze me dat het niet nodig was dat reggefiber zou langs komen omdat alle benodigdheden al geinstalleerd waren op het adres bij het installeren van het internet van de vorige bewoners. Hiermee heb ik weer teruggebeld naar jullie (t-mobile thuis) om het proces te versnellen, ze hebben me toen gegarandeerd dat het internet rond 30 maart geïnstalleerd zou worden(kon ook een week later zijn) .

Nu 2 weken later kreeg ik een mailtje van Guidion om een afspraak te maken. Dit was pas mogelijk vanaf 30 april! Toen ik dit las ben ik direct weer gaan bellen en dit zou door een fout in het systeem veroorzaakt zijn. De vrouw die ik toen gesproken heb heeft toen contact gezocht met Guidion om te kijken voor een snellere afspraak. Dit zou kunnen blijkbaar, 5 april zou het worden. Ik moest echter zelf nog even met Guidion bellen om de tijden vast te stellen. Zo gezegd zo gedaan maar de medewerker van Guidion vertelde me weer dat Reggefiber toch nog langs moest komen en de eerst mogelijke datum van installatie vanuit Guidion toch weer 30 april was. Hierna heb ik nogmaals gebeld met jullie (t-mobile thuis) die me weer doorverbond met Guidion om direct een snellere afspraak te maken die toch weer op zijn vroegst 30 april was.

Ik heb vandaag ongeveer een uur in de wachtrij gestaan zonder uiteindelijk resultaat.

Jullie hebben me in eerste instantie beloofd dat het snel geregeld zou zijn maar uiteindelijk zit ik nu toch een maand zonder internet in mijn nieuwe woning. Is er een manier dat dit opgelost kan worden? Jullie hebben me namelijk in eerste instantie beloofd dat het internet rond 30 maart geregeld zou zijn... Het is erg problematisch dat ik geen internet thuis heb omdat ik vanuit thuis werk.

Ik hoop dat jullie mijn situatie begrijpen en dat jullie me helpen met een passende oplossing.

vriendelijke groeten,

een teleurgestelde klant.
icon

Beste antwoord door Brian 26 March 2018, 14:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi bramnotten, wauw je bent al flink bezig geweest zo te zien, wat goed! Ik heb meteen met je meegekeken maar wij hebben een datum van Reggefiber doorgekregen van 30 april. Ik vermoed dat ze ons nog niet doorgegeven hebben dat de afspraak is verplaatst naar 5 april. Heb je toevallig een bevestiging ontvangen van Reggefiber dat de afspraak inderdaad op 5 april plaatsvindt? Dan ga ik kijken of we dit aan kunnen passen en Guidion eerder in kunnen plannen (normaal gesproken zou Reggefiber dit aan ons door moet geven maar dan blijf je heen en weer bellen dus ik kijk graag of wij het vanuit hier ook voor je aan kunnen passen)!
Hi Brian,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb helaas nog niks van reggefiber gehoord...
Is het handig als ik daar ook nog contact mee leg?

Vriendelijke groet,

Bram Notten
Reputatie 7
Hi bramnotten!

Bij ons is nog steeds de datum van 30 april bekend. Het lijkt me inderdaad een goed idee als je contact opneemt met Reggefiber om de bevestiging te ontvangen. Het telefoonnummer is: 088-0063710. Geef ons zo snel mogelijk terugkoppeling, zodat we dit in gang kunnen zetten!

Reageer