Beantwoord

Reggefiber....

  • 9 August 2019
  • 4 reacties
  • 501 Bekeken

Vandaag zou ik een werkende verbinding krijgen.
Maar helaas....

Nu schijnt dat alles in de wijkcentrale nog niet is ge-patch, bijzonder aangezien ze hier zes weken de tijd voor hadden. Gebeld met Reggefiber.. conclusie: Geen idee wanneer je verbinding(licht actief is).. maar T-mobile weet wel!

Prutsers!!!! 😂 Ik heb er geen woorden voor...
icon

Beste antwoord door Piotr 19 August 2019, 15:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
@Snowrabbit Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare duurt 24/48 uur. Gezien wij klanten jou hier niet mee kunnen helpen, zal je op een reactie moeten wachten.

Een andere mogelijkheid is om te bellen. De klantenservice is ook het weekend open. Dit zijn de openingstijden:

Maandag tot en met Zaterdag van 7:00 's ochtends tot 22:00 's avonds geopend voor alle onderwerpen. Op Zondag zijn ze geopend van 9:00 tot 18:00. Niet alleen voor een storing, maar ook voor administratieve zaken.

Ik hoop dat je probleem spoedig voor je is opgelost, want die opleverdatum gaat werkelijk waar nergens over. Ik zou er ook de balen van hebben, zo net voor het weekend.
6 weken nog maar? Ik wacht pas 4 maanden en weet nog niet waar ik aan toe ben... Dacht over 2 weken een afspraak te hebben voor installatie, gisteren ontving ik echter het bericht dat alles geannuleerd is en ik ook nog even € 75,00 daarvoor zal mogen betalen 😵.

Hopeloos.
Reputatie 7
Hey @ASIBRA,

Ik ga ervan uit dat we je wél iets eerder dan 2035 mogen verwelkomen als klant! 😅 Inmiddels zie ik dat mijn collega een nieuwe aanvraag heeft ingediend en dat je een afspraak gemaakt hebt met onze monteur op 4 september, helemaal top! Geef ons een seintje zodra je pakket is aangesloten. Dan zorgen wij er netjes voor dat die € 75,- wordt kwijtgescholden!
Vandaag zou ik een werkende verbinding krijgen.
Maar helaas....

Nu schijnt dat alles in de wijkcentrale nog niet is ge-patch, bijzonder aangezien ze hier zes weken de tijd voor hadden. Gebeld met Reggefiber.. conclusie: Geen idee wanneer je verbinding(licht actief is).. maar T-mobile weet wel!

Prutsers!!!! 😂 Ik heb er geen woorden voor...Hey @ASIBRA,

Ik ga ervan uit dat we je wél iets eerder dan 2035 mogen verwelkomen als klant! 😅 Inmiddels zie ik dat mijn collega een nieuwe aanvraag heeft ingediend en dat je een afspraak gemaakt hebt met onze monteur op 4 september, helemaal top! Geef ons een seintje zodra je pakket is aangesloten. Dan zorgen wij er netjes voor dat die € 75,- wordt kwijtgescholden!


Toch jammer dat ik er zelf achteraan moet om die € 75,00 te laten crediteren. Dat is echt service met een hoofdletter... Ach laat ook maar. Denk dat ik na een jaartje toch weer elders ga kijken @Piotr.

Reageer