Reggefiber niet aangesloten?

  • 4 September 2020
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Op 23 augustus een internet/tv abonnement afgesloten. Prima service, enthousiaste gozer. Maar te mooi om waar te zijn, precies waar ik bang voor was. Vandaag is de Guidion monteur langs geweest; blijkt de reggefiber oid niet aanwezig te zijn. Zijn bezoek duurde zowaar 2 minuten. Over 5 werkdagen is er een oplossing…?

Daar heb ik wel een paar vragen over: 

Van wie moet die oplossing komen? Waar is de terugkoppeling? Hoe worden de (wacht)uren vergoed? Met wie maak ik die afspraak? Kortom; is het wellicht beter de boel op te zeggen? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Maup van den Berg,

Welkom op de community. Reggefiber - of tegenwoordig NetwerkNL - is degene die het netwerk beheerd en T-Mobile biedt hierop diensten aan. Het kan soms voorkomen dat een aansluiting nog niet tot in de woning is aangelegd of ten onrechte door een vorige bewoner is verwijderd. Dat hoort niet en mag niet, maar vindt wel plaats. In dat geval moet T-Mobile - in dit geval partner Guidion - wachten tot Reggefiber de aansluiting hersteld heeft. Nu kan ik als medeklant zelf niet bij klantgegevens, maar webcare kan nakijken wat de status is. Zij lezen mee op deze community en reageren vanzelf in dit topic. Hen kennende doen ze hun uiterste best om jou te helpen om je zo snel mogelijk op internet te hebben. 

Mocht je toevallig al een TV klantnummer en pincode hebben ontvangen, dan kun je via de TV Anywhere app TV kijken tot de aansluiting in orde is. Deze is meestal al enkele dagen voor de installatie gereed.

Reageer