Ik ga hier nog niet voor betalen maar krijg jullie ook niet of nauwelijks aan de telefoon dus maar even via hier.
Margre
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineelBeste antwoord door Piotr
Bekijk origineelIk ben al jaren klant van t mobile. Ik betaal al maanden teveel aangezien ik al een aantal maanden mijn extra tv pakketen moet betalen, dit is een combi voordeel. Ik wil dit bedrag zo snel mogelijk terug hebben en ook een compensatie. Anders ben ik genoodzaakt onze mobile abonnementen en t mobile thuis op te zeggen. Service bij te T mobile is top maar voor tv en internet waardeloos.
Groeten,
Thijs
Webcare reageert meestal tussen de 24/48 uur maar wegens de feestdagen kan het wat langer duren. De reacties gaan op volgorde van de berichten. Als je in je profiel je klantnummer invult, kan webcare meteen voor je aan de slag gaan, als ze je bericht lezen. Deze gegeven zijn alleen zichtbaar voor webcare.
Hoi
Beste wensen, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad! Wat betreft je vraag over het compenseren van de te veel betaalde pakketkosten: je hebt de TV voucher niet ingezet op de pakketten. De pakketten zelf staan wel aan, maar vervolgens dien je ook nog te klikken op het “Gebruik je Meer TV keuze voor dit pakket” linkje. Want anders zet je je vouchers niet in en betaal je voor het betreffende pakket. Zie onderstaande foto voor toelichting:
FOX Sports Eredivisie
Met FOX Sports Eredivisie ontvang je 2 extra kanalen zodat je sowieso elke Eredivisiewedstrijd live kunt zien.
Aan sinds 03-08-2019
€ 7,50p. mnd.
Gebruik je Meer TV keuze voor dit pakket
Dit geldt voor alle zenderpakketten in jouw My T-Mobile Thuis omgeving. Ook voor themapakketten (Kids & Music en International). Ik wil uit coulance 2 maanden de misgelopen voordelen crediteren: dit komt neer op € 7,50 per maand. Daarom zal ik ervoor zorgen dat je op een volgende factuur, de factuur van februari, € 15,- vergoed zult krijgen. Dit wordt van je maandbedrag afgetrokken en zul je in mindering zien worden gebracht op de rekening.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.