Beantwoord

Rekening verrekenen na problemen

  • 25 October 2019
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb 25-7-2019 de sleutel van mijn huis gekregen en wilde 22-8-2019 aangesloten worden, omdat ik dan zou verhuizen. door diverse communicatiestoornissen ben ik pas 5 september aangesloten (niet werkende situatie), na omwisseling modem, toch nog nog geen internet (iemand had in de centrale een stekker losgetrokken). uiteindelijk 1 weekje gebruik kunnen maken van de dienst…  Modem weer kapot. duurde "even” voordat dat omgeruild was. Maar ik had weer 1 dag internet, want weer een of andere idioot had in de centrale MIJN stekker en die van de buurman er uit getrokken. (om depressief van te worden). Dan komt natuurlijk weer eerst Gideon met een nieuwe modem, maar dat heeft geen zin omdat KPN dit op moet lossen. Natuurlijk na een week wordt eerst die van de buurman opgelost, moet ik weer bellen dat het bij mij nog steeds niet werkt. Dus weer een nieuwe storing aanmelden. zucht..  Nu heb ik einderlijk weer een weekje internet..  maar voor lang nog. (het is nu 25 oktober)

Ik moet wel de volledige abonnementskosten betalen. Of… krijg ik nog een maandje abonnement terug?

icon

Beste antwoord door Candy 8 November 2019, 14:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hoi @DSharp, allereerst super tof dat je ons meeneemt naar je nieuwe woning! Ik had je echt een zorgeloze verhuizing gegund. Een vergoeding is voor jou op zijn plaats, je hebt door deze problemen geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Ik heb je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je twee momenten een downtime hebt gehad. Ik heb meteen de vergoeding voor deze twee periodes voor je in orde gemaakt. Voor beide deze aanvragen wordt er een handmatige check gedaan, zodra de aanvragen goedgekeurd zijn, ontvang je per e-mail een bevestiging. Het bedrag van de vergoeding wordt dan verrekend met je factuur van december. Geen zorgen, de vergoeding krijg jij hoe dan ook van mij!  

Hoi Candy,

Bedankt.

Nu nog kijken wanneer mijn nummerbehoud eindelijk doorgevoerd wordt.

Erwin

Reageer