Beantwoord

Reparatie hoofdaansluiting

  • 26 May 2021
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wacht al 5 dagen op een telefoontje, Voor het maken van de hoofdaansluiting. Ik krijg nu al 4 dagen te horen gekregen dat ik maar moet wachten. Want er kan en mag geen contact opgenomen worden met de backoffice. Kan iemand mij hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 May 2021, 20:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ErikdeVries09 

Heb je een DSL abonnement of glasvezel?

Indien DSL kan je dan eens een foto maken van de binnenkomende kabel, wellicht kan je tijdelijk een aansluitdoosje gebruiken.

Het gaat zoals u ziet om een DSL abonnement 

Reputatie 7
Badge +15

@ErikdeVries09

Heb je het modem al en is je abonnement al ingegaan?

Zo te zien zijn de draden al aangestript, je hebt 2 combinaties die om elkaar heen zitten gewikkeld; zwart doorzichtig en wit doorzichtig.

Je kan dan eerst zwart en doorzichtig aansluiten in dat doosje onder rood en blauw, als er geen signaal is verwissel zwart en doorzichtig dan met de andere combinatie wit en doorzichtig.

U bent mijn held! Het is gelukt

Reputatie 7
Badge +15

@ErikdeVries09

Blij om te horen dat het nu werkt 👍

Mocht iemand nog komen dan heb je tot die tijd gewoon internet 🙂

Reageer