Beantwoord

Retour niet bestelde apparatuur

  • 16 October 2020
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

In het kader vd herroeping recht heb ik mijn contract opgezegd ( zowel telefonisch als mail) binnen de termijn van 14 dagen.

Desondanks heb ik vandaag toch een pakket van jullie ontvangen. Nu wil ik die retour sturen maar heb geen retournummer. Ik ga niet weer meer dan een half uur in de wacht bij de klantenservice. Wat nu te doen? Ook heb ik geen klantnummer. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 October 2020, 16:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Loe-tje, welkom op de Community!

Jammer om te horen dat je ons verlaat, maar ik respecteer je keuze uiteraard volledig. Graag zorg ik ervoor dat alles nu goed afgerond wordt en dat jij zo snel mogelijk een retournummer toegestuurd krijgt. Mag ik alsjeblieft in een privébericht de volgende gegevens ontvangen, dan maak ik het in orde?

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-de laatste vier cijfer van jouw IBAN

Mocht je in de toekomst toch een actief Thuis abonnement willen aanvragen of weer overwegen, laat het me dan weten. Dan kijken we samen naar het best passende abonnement. Stay safe and healthy!

 

Reageer