Beantwoord

Retourneren apparatuur

  • 27 August 2020
  • 7 reacties
  • 385 Bekeken

Reputatie 1

Een tijd geleden heb ik mijn decoder en harddiskrecorder opgestuurd naar het adres wat in de mail stond, zonder hiervoor een doos te hebben ontvangen en de daarbij behorende handleiding en etiketten.

Enkel een dreigmail met de bekende boete van 250 euro in het vooruitschiet , jammer!

Toch op tijd verstuurd via PostNL Bruna Heyhoef Tilburg. Daarna niks meer gehoord, alleen een terugkerende mail met daarin wederom de vraag of alles teruggestuurd kan worden, want anders….

Gechat met een medewerker dat ik hier niet van gediend ben, en moest bewijzen dat ik het verstuurd had, de omgekeerde wereld. Jullie raken iets kwijt op Schiphol (de postcode waar het naartoe moest) en ik moet bewijzen dat ik het echt wel verstuurd heb. Doeiii. Ga lekker zoeken, succes!

Uiteraard heb ik het verzendbewijs achter de hand. Maar zo makkelijk kom je er niet van af T-Mobile, nog maar te zwijgen over die belabberde kwaliteit van TV en Internet.

 

Tot mijn stomme verbazing stond er ineens een incasso van 250 euro op de rol in mijn bankier-app...Schandalig en hondsbrutaal. Direct verwijderd natuurlijk.

Wat gaan we hieraan doen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 August 2020, 20:58

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @jevdwall  Wat een moeite om het even op te lossen door je verzendbewijs te laten zien.

Waar mensen werken worden fouten gemaakt en ik snap dat dit vervelend is maar om zo te etteren omdat jij boos bent gaat erg ver uiteindelijk heb je jezelf er mee, 


Wil je het oplossen? Laat gewoon even dat papiertje zien.

Wil je het niet oplossen ga dan lekker zo door. 

Ik wens je bijzonder veel succes wat je ook besluit! 

Fijne avond zonder stress
 

Reputatie 1

En als er een fout gemaakt wordt, lost de klant het dan op…? Degene die de fout maakt lost het op, logisch??

 

Als verzender ben jij altijd degene die moet bewijzen dat het pakket daadwerkelijk is afgeleverd, staat zelfs in de Postwet omschreven dat de afzender = opdrachtgever verantwoordelijk is daarvoor als de geadresseerde claimt niet ontvangen te hebben.

Vroeger moest je formulieren in 3-voud indienen op het postkantoor, hebben ze het nu makkelijk gemaakt met een T&T code en kun je het online inzien en even doorgeven, ben je er vanaf, zolang je dat niet doet kan en mag. ook al heeft T-Mobile een probleem met de registratie, claimen dat hun spullen niet retour zijn.

Maar ik ben het roerend met je eens dat ze nu zeeeeeeeeeeeeeer snel orde op zaken moeten gaan stellen, de ellende duurt al maanden en oplossen lukt maar niet, je bent er maar klaar mee.

 

Mij overkomt hetzelfde . Ook ik kreeg een mail dat mijn apparatuur nog niet ontvangen is. Terwijl ik het op 27/8-2020 retour gestuurd is en op 28/8 - 2020 afgeleverd is om 21.30 

Ook ik kreeg bericht dat er een boete boven mijn hoofd hing. Heb hierover klantenservice gebeld, zij konden niet in de post.nl komen en volgens hun lag de website eruit ,terwijl ik gewoon het track en tracé nr kon invoeren en gegevens kon inzien

 

Houd maar rekening met 3 weken verwerkingstijd, dan moet het ongeveer geregeld zijn, dus hou de mail in de gaten en betaal niet, TM moet het maar oplossen.

Voorlopig sturen ze wel een mail met aangekondigde boete. Ik zou vandaag door de klantenservice worden teruggebeld, nou natuurlijk heb ik niets gehoord 

Zij konden het track en tracé nr niet invoeren. Post.nl was volgens hun niet bereikbaar ,terwijl ik gewoon de gegevens van mijn pakket kon oppikken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Juffie50,

Hartelijk bedankt voor het retourneren van de apparatuur! Ik heb de Track & Trace code terug kunnen vinden in jouw dossier, en hiermee heb ik de apparatuur op kunnen sporen. Daarmee heb ik de juiste acties uit kunnen zetten, en binnen enkele werkdagen zal je van ons een email ontvangen dat alle apparatuur bij ons retour is. Graag hoor ik het als je hier nog andere vragen over hebt. Nog een mooie avond gewenst en hopelijk zie ik je in de toekomst nog terug!  

Reageer