(Segbroek) Dinerbon niet ontvangen

  • 17 August 2020
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

Beste T-Mobile Thuis team,

Ik heb op 11 juni 2020 een bestelling geplaatst voor T-Mobile Thuis Glasvezel 1Gbit up/down op jullie nieuwe glasvezelnetwerk in Segbroek, Den Haag. Dit is inmiddels aangelegd en geïnstalleerd door VolkerWesselsTelecom en Guidion, het werkt als een trein! Dus daar ben ik zeer tevreden mee.

Maar ik heb mijn bestelling geplaatst tijdens de actieperiode waarbij je ook een dinerbon van €50 zou ontvangen (1) (2). Dit werd ook in de wijk geadverteerd met reclameborden. Helaas heb ik hier tot op heden nog niets over gehoord. Kunnen jullie mij de dinerbon digitaal toesturen? Dan kan ik mijn partner trakteren.

Met vriendelijke groet

 

1: https://www.t-mobile.nl/blog/aanleg-glasvezelnetwerk-in-haagse-wijk-segbroek-afgerond/

2: https://www.t-mobile.nl/blog/t-mobile-thuisfeestje/


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jdekker, welkom op de Community, gaaf dat je Glasvezel hebt gekozen en wat fijn dat het super werkt! 😄

Graag check ik meteen hoe ik de dinerbon bij je kan laten bezorgen - sorry dat dit (nog) niet gelukt is. Kun je me alsjeblieft een privéberichtje sturen met daarin de volgende gegevens: 

-je postcode en huisnummer

-je geboortedatum

-de laatste vier cijfers van je IBAN

Laat het me weten, dan kan ik zo snel mogelijk voor je checken wat ik kan doen! 

Reageer