Beantwoord

Segbroek | Volker Wessels | Staedion Woningcorporatie

  • 17 September 2020
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Volker Wessel bleek vanochtend niet in de te nauwe  kruipruimte te kunnen om de kabel vanuit de straat omhoog te brengen naar mijn meterkast. (1 hoog) . Zij konden het buitenom doen en er was eigenlijk geen mogelijkheid om te bepalen waar het glasvezel kastje komt te hangen. Dat zal betekenen dat de modem binnen daar ook moet komen want ik heb geen mogelijkheden om kabels door mijn huis op een nette manier naar de door mij gewenste plaats te krijgen. Om het glasvezelkastje te plaatsen (slaapkamer) moet er ook in de gevel geboord worden. Omdat ik niet weet hoe de corporatie hier over denkt heb ik  de  heren de werkzaamheden niet laten uitvoeren. Contact opgenomen met Staedion, de corporatie van mijn woning. Ik weet dat zij iemand de wijk in hebben gestuurd om te bekijken hoe zij bewoners zo goed mogelijk kunnen faciliteren gebruik te kunnen laten maken van het aangelegde glasvezelnetwerk in Segbroek, waar ze veel woningen bezitten. (uitbesteed aan INTRO BOUW). Telefonisch was dit een lastige vraag voor ze maar de afdeling Planning heeft een memo gekregen om mij terug te bellen. Ondertussen loopt mijn huidige provider (KPN) binnenkort af. Ik vrees nu dat het gedoe dusdanig is dat ik toch weer een jaar met hen verder zal moeten en geen glasvezel zal hebben. 

Heeft iemand tips of trucs?

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 September 2020, 11:05

Bekijk origineel

1 reactie

KPN niet verlengen, dan loopt je contract gewoon door zodat je maandelijks kan opzeggen, kun je zodra het klaar is een T-Mobile verbinding aanvragen.

Reageer