Beste lezers,
ik ben benieuwd naar jullie ervaring?
vanaf 10 januari (na toestemming van de verhuurder) ben ik al bezig met Volkers en wessels dat er iemand langs kan komen voor te schouwen.
Dit moet volgens v en w door een andere aannemer gebeuren, ik ben er nu al 3 weken mee bezig maar nog steeds helemaal niets duidelijk.
Word steeds aan het lijntje gehouden van wacht nog een week en bel dan even terug.
Wat ik in dit alles het meest vreemde vind is dat wij volgens mij een contract aan willen gaan met tmobile, maar uiteindelijk overal zelf achteraan moeten gaan.
Het enige wat wij te horen krijgen ben even met v en w en die helpen u verder dit vind ik echt te krom voor woorden.
ben benieuwd wie hier meer last van heeft.
groeten
cliff
Beste antwoord door stefan.1997
Beste
Als ik het goed begrijp beschikt jouw woning nog niet over een benodigde glasvezel- of DSL aansluiting. Dit is echter noodzakelijk om T-Mobile Thuis diensten af te kunnen nemen.
In zo’n geval dien je inderdaad zelf (de eigenaar van het huis) met de netbeheerder te kijken wat er mogelijk is. In veel gevallen is dit KPN NETWERK NL. De eigenaar van de woning is in de meeste gevallen zelf verantwoordelijk voor de kosten van de aansluiting als dit op latere momenten moet worden gerealiseerd.
Om er zeker van te zijn dat jouw woning niet over een geschikte aansluiting beschikt kun je hier voor alle zekerheid een postcode check doen. Als er inderdaad geen aansluiting beschikbaar is zal je bij zowel koper als FttH een rood kruisje zien staan.