Beantwoord

service van t mobile voor tmobile thuis?

  • 31 January 2020
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Beste lezers,

 

ik ben benieuwd naar jullie ervaring?

 

vanaf 10 januari (na toestemming van de verhuurder) ben ik al bezig met Volkers en wessels dat er iemand langs kan komen voor te schouwen.

Dit moet volgens v en w door een andere aannemer gebeuren, ik ben er nu al 3 weken mee bezig maar nog steeds helemaal niets duidelijk.

Word steeds aan het lijntje gehouden van wacht nog een week en bel dan even terug.

 

Wat ik in dit alles het meest vreemde vind is dat wij volgens mij een contract aan willen gaan met tmobile, maar uiteindelijk overal zelf achteraan moeten gaan.

Het enige wat wij te horen krijgen ben even met v en w en die helpen u verder dit vind ik echt te krom voor woorden.

 

ben benieuwd wie hier meer last van heeft.

 

groeten

 

cliff 

icon

Beste antwoord door stefan.1997 1 February 2020, 16:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Beste @NEERVOORT21,

Als ik het goed begrijp beschikt jouw woning nog niet over een benodigde glasvezel- of DSL aansluiting. Dit is echter noodzakelijk om T-Mobile Thuis diensten af te kunnen nemen.

In zo’n geval dien je inderdaad zelf (de eigenaar van het huis) met de netbeheerder te kijken wat er mogelijk is. In veel gevallen is dit KPN NETWERK NL. De eigenaar van de woning is in de meeste gevallen zelf verantwoordelijk voor de kosten van de aansluiting als dit op latere momenten moet worden gerealiseerd. 
 

Om er zeker van te zijn dat jouw woning niet over een geschikte aansluiting beschikt kun je hier voor alle zekerheid een postcode check doen. Als er inderdaad geen aansluiting beschikbaar is zal je bij zowel koper als FttH een rood kruisje zien staan. 

Gaat het om de T-Mobile aanleg van glasvezel in Den Haag, dan zal je even geduld (veel) moeten hebben tot ze langskomen om de glasvezel aan te leggen, en dat kan wel even duren als ik de verhalen zo lees.

Reputatie 7
Badge +1

Toen een aantal jaren geleden in diverse plaatsen in de Achterhoek door toen nog Reggefiber werd aangelegd duurde de periode van onderzoek d.w.z. of er voldoende belangstelling in een dorp was en tot alles was afgesloten duurde dat zeker 1.5 tot 2 jaar.

Momenteel is men bezig of is al gebeurd glasvezel aan het aanleggen in het buitengebied en de kleine gehuchten 

Reageer