Beantwoord

Signaal

  • 9 March 2018
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Wij zijn weggegaan bij onze vorige provider ZIGGO ivm internet problemen. Klantenservice bij T-mobile heeft mij verzekerd dat wij geen internetproblemen zouden onder vinden bij T-mobile, voornamelijk doordat we nu overgaan naar Glasvezel. Vorige week vrijdag was de dag, wij zouden de overstap maken naar glasvezel via T-mobile. Maar tot op heden nog geen signaal, dus geen tv, internet en vaste telefonie. Diversen malen gebeld, zelfs met reggefiber die zegt dat het signaal echt aan is gezet. Het probleem ligt nu bij T-mobile en zegt dat het bij KPN ligt. Helaas maakt mij dat niet uit, aangezien wij een contract aan zijn gegaan met T-mobile niet met KPN.
Vandaag weer gebeld, klantenservice beloofd om einde van de middag terug te bellen wat nu de status is. Helaas wéér niet terug gebeld!!
Graag ontvangen wij per direct signaal, aangezien het nu te lang duurt.
icon

Beste antwoord door Brian 13 March 2018, 15:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Jasperilona,

Erg vervelend dat er wat opstart problemen zijn.T-Mobile gaat het voor je oplossen, ook als het probleem bij reggefiber of KPN ligt. Voor jou is dus het enige aanspreekpunt T-Mobile. Door dat er meerdere partijen bij betrokken zijn kan het soms even duren voor dat het duidelijk is waar de fout ligt.
Reputatie 7
Hi Jasperilona, ik heb het meteen uitgezocht ik zie dat we al sinds 2 maart druk bezig zijn om het probleem te verhelpen! Ondanks dat alles goed is aangesloten door onze monteur komt er geen signaal binnen op jullie adres, we zijn hiervoor in direct contact met de netbeheerder (in dit geval KPN). Excuses voor de vertraging, we doen ons uiterste best!

Reageer