Beantwoord

Sinds 23 november geen internet meer door fouten T-Mobile / KPN (Nieuwe klant)

  • 27 November 2020
  • 2 reacties
  • 277 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

23 november jl. zou Guidion komen om de overstap van KPN glas naar TM glas te realiseren. 

Guidion kwam niet, KPN sloot mij wel al af van hun verbinding. Uiteindelijk kon Guidion donderdag 26 november pas komen. Volgens de monteur kwam er "geen licht” binnen en had KPN volgens hem de boel verkeerd gepatcht. “Maar het is nog vroeg en ik meld dit nu door en KPN lost dit vaak binnen 3 uur op”. (Hij was er 10.15 ongeveer).

Uiteraard was dat niet het geval. KPN zou mij bellen volgens hem. Dat is niet gebeurd.

Als ik TM bel krijg ik steeds andere verhalen. Er wordt vooral veel verwezen naar een backoffice die 3-5 werkdagen nodig heeft om dat verzoek te verwerken (we hebben het hier over het doorgeven aan KPN van het probleem!) en dan nog een paar dagen voor de oplossing.

Ene Koen van de helpdesk zou mij nog terugbellen. Is niet gebeurd. Vandaag weer gebeld - nu met Shunesa. Zij kon ook niets meer doen, mij niet doorverbinden en ook niet die afdeling bellen om dit snel op te lossen.

Ik schrik me dood van alle topics hier over dit soort issues en bijvoorbeeld dit: https://www.klacht.nl/t-mobile/klacht/al-3-weken-geen-internet-met-overstap/ (ik woon ook in Ypenburg).

Als nieuwe klant hoop ik dat ik welkom ben en dat ik niet van kastje naar de muur wordt gestuurd. 

Kan iemand hier iets aan doen en contact met mij opnemen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 November 2020, 15:24

Bekijk origineel

2 reacties

Net langsgereden bij het adres van die klacht.nl link en die mensen hebben nu eindelijk wel internet maar het schijnt een bekend probleem in Ypenburg te zijn. Raar dat Guidion en de helpdesk daar niets vanaf weten

Wat is bekend, dat het een paar keer voorkomt betekend niet dat iedereen het gelijk weet.

Het bekende probleem is dat er naar de Back-office een ticket gaat die op volgorde van binnenkomst worden behandeld en dat (te) lang duurt voordat er weer wat aan gebeurd en dan moet de rest nog in actie komen, probleem is dus, teveel schijven die allemaal hun tijd nodig hebben.

 

En die klacht op klacht.nl, leuk al die afhankelijkheid van internet, maar wat als er nu een serieuze storing komt, ik zou dan zorgen als je zo afhankelijk bent dat je een back-up systeem hebt, hetzij in de vorm van een 4g router, hetzij een manier om er langs heen te werken zodat je wat kunt, is allemaal leuk als het werkt, maar als er wat mis gaat ben je de spreekwoordelijke Sjaak.

Reageer