Beantwoord

Sinds 28 december geen internet

  • 6 January 2021
  • 8 reacties
  • 260 Bekeken

Ik ben overgestapt van Tele2 naar T-mobile en 28 december 2020 zou het dan zover zijn. Na 18:00 geen internet, dat wil zeggen lampje van internet op modem brand rood en sinds die tijd nog steeds. Die avond voor het eerst gebeld, daarna elke dag. Nu al vaker gebeld met de helpdesk van T-mobile dan Tele2.

Ik heb nu ontzettend SPIJT dat ik ben overgestapt want dit is de slechtste internetprovider die ik ooit heb meegemaakt. 

Ik wil graag internet T-mobile, maar wanneer ga jullie dat uiteindelijk eens aansluiten, of geef in ieder geval informatie over de voortgang. Beweeg hemel en aarde!

Uit het Forum lees ik meerdere berichten dat mensen geen internet hebben

icon

Beste antwoord door Sander 8 January 2021, 14:58

Bekijk origineel

8 reacties

Vandaag maar weer eens met T-mobile gebelt. De case ligt bij backoffice en is nog in onderzoek. Via de helpdesk werd er beloofd dat we vanaf zondagavond al gebelt konden worden door een KPN monteur maar even aan de helpdesk gevraagd of we een telefoonnummer konden krijgen van de KPN. Dit hebben we gekregen en met KPN gebeld. De meneer van KPN vertelde dat ze geen werkorder in het systeem hebben staan. 

We zijn door de helpdesk medewerker van T-Mobile teruggebeld, maar die kon niet echt iets vertellen over de status dan dat de case open staat en er hard aan gewerkt word.

Nu werk ik zelf bij een service afdeling en bij een storing moeten we binnen 24 uur reageren. Ook heb ik het internet nodig zodat ik bij klanten kan inloggen. Ik word heel verdrietig van de service van T-Mobile en overweeg om over te stappen want dit ruikt naar contractbreuk.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ESmith 

Wat voor soort ISRA (aansluitpunt) heb je?

Bij een wcd voor een telefoonadapter met 4 pinnen zou je hem eens kunnen openschroeven en de 2de aderpaar proberen.

Hallo @ESmith 

Wat voor soort ISRA (aansluitpunt) heb je?

Bij een wcd voor een telefoonadapter met 4 pinnen zou je hem eens kunnen openschroeven en de 2de aderpaar proberen.

 

Dat had ik dus al gedaan maar daar zag de modem “geen” signaal.

Ik zit nog steeds zonder internet. Wat een klote bedrijf is T-Mobile.

Kan er pas op een 16-januari-2020 een monteur komen. Dat is veel te laat.

Reputatie 7

Hoi @ESmith

 

Bedankt voor de update! Wil je een eerdere afspraak, dan kun je dit verzoeken bij Guidion (onze monteurscentrale): 088-2000151. In deze tijden is het niet zeker dat het eerder kan, maar het is een poging waard. 

 

Ik zie dat mijn collega als een voucher heeft verstrekt, dat is fijn! Weet dat wij jou ook graag zo snel mogelijk weer online brengen! 

Yes ik heb weer internet… maar niet bij T-mobile. Vrijdag onze abbonement opgezegd, zaterdag KPN opgebeld situatie uitgelegd en abbonement daar genomen, dinsdag pakket binnen en toen ook aangesloten en woensdag internet (terwijl ze hadden gezegd dit vrijdag te doen).

Dus zo kan het dus ook. Nu ben ik wel benieuwd hoe T-mobile zijn klantenservice gaat verbeteren..

 

Reputatie 6

Hoi @ESmith, ik baal ervan om dit te horen, graag hadden we jou geholpen om dit op te lossen. Weet dat wij altijd willen leren, op elk gebied. Alle feedback wordt dan ook meegenomen voor verbeteringen.

Reageer