Sinds 8 september klant, nog geen diensten

  • 30 September 2017
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

Op 8 september heb ik een abonnement met zowel TV, internet als telefonie afgesloten bij T-mobile Thuis. Tot op de dag van vandaag werkt helemaal niks.

Het leek mooi te beginnen en ik moet toegeven dat T-mobile er alles aan heeft gedaan om zo vroeg mogelijk een installatie pakket bij mij te krijgen. Deze was er dan ook al na 2 weken. Echter begon de ellende daarna...
Een Guidion monteur moest komen controleren waarom er maar geen signaal naar het modem kwam. Al snel concludeerde deze dat het probleem buiten mijn huis lag en daarom werd er een KPN monteur naar mijn huis gestuurd. Deze monteur heeft mijn hele huis nagemeten, en ook de verbinding vanuit de centrale naar mijn huis. Volgens de KPN is er niks mis met hun kabels en ligt het probleem in mijn modem. Vandaag is er weer een Guidion monteur geweest met een ander modem. Deze concludeerde dat het nieuwe modem ook geen signaal krijgt en dat het dus weer ligt aan de signaal overdracht van de KPN naar mijn huis.

Het vervelende in mijn situatie is dat T-mobile zegt dat het probleem hem zit in de kabel leverancier (KPN), en de KPN zegt dat het probleem bij T-mobile zit. Helaas zit ik als klant er tussen in en schiet voor geen meter op.

Daarnaast vind ik het zeer vervelend om zowat iedere dag te moeten bellen met de klantenservice van T-mobile thuis om door de geven dat het nog steeds niet werk. Iedere dag krijg ik de horen dat 'het teruggekoppeld moet worden aan de back office' en dat deze dan een aantal werkdagen hebben om te reageren. Naar mijn idee werk de back office niet adequaat en snel genoeg. Dit soort langer bestaande problemen moeten snel geëscaleerd worden en T-mobile moet iedere dag met de klant bellen of het probleem al verholpen is - niet andersom -.
Graag zou ik zelf een keer met de back office willen spreken om uit te leggen wat alle problemen zijn en dat die persoon gelijk de taken kan uitvoeren. Nu moet alles via-via worden overgedragen en ik heb het idee dat dit niet goed werkt.

Als laatste krijg ik iedere keer te horen als ik bel met de klantenservice dat 'de wachttijd langer is dan dat u van ons gewend bent'. Kunnen jullie deze mededeling niet verwijderen? Ik bel al 3 weken lang en sta minimaal 10 minuten in de wacht. Ik ben dus niet anders van jullie gewend.

Ik raad iedereen aan niet voor de goedkoopste aanbieder te gaan van TV, internet en telefonie. Ga bij een provider met eigen netwerk kabels zodat je niet als klant tussen de huurder en verhuurder van een netwerk inzit.

2 reacties

Reputatie 7
dan heb je niet veel keuze, volgens mij kom je dan alleen uit bij de kabel.
Reputatie 7
Hi Wf113, excuses voor de vertraging in de oplevering. Ik heb het meteen voor je uitgezocht en KPN heeft vanochtend de verbinding kunnen herstellen. Ik heb je verbinding zouist gecontroleerd en alles ziet er prima uit, je kan vanaf nu dus zorgeloos gebruik gaan maken van je nieuwe aansluiting! Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!

Reageer