Na een bericht, afgelopen dinsdag 12mei, dat ik mijn installatie kon inplannen, kwam ik er tot mijn verbazing achter dat de installatie van T-Mobile thuis pas op 3 juni, ruim 7 dagen na het einde van het KPN abonnement, plaats kon vinden!
Na 90+ minuten in contact met zowel Guidion als T-mobile het volgende resultaat:
- Guidion: installatie kan op zn vroegst 29 mei, hiervoor neemt iemand woensdag 13 mei contact met u op
- Guidion: graag zelf met t-mobile bellen om te kijken of er een overstap service is en of de datum met beeindiging KPN uitgesteld kan worden tot 29 mei
- t-mobile: goh wat gek dat zit zo loopt...we zoeken dit uit en bellen u terug....ik werd idd teruggebeld en de datum is aangepast op 29 mei..vervelend omdat we bij KPN weg willen en nu naast hogere kosten ook nog steeds een slechte service hebben...maar goed!
- Guidion: belt terug op woensdag 13 mei...om te melden dat ik vanwege een overstapservice niet al teveel problemen zal hebben en installatie op 6 juni mogelijk is...en dat ik het verder maar zelf met t-mobile moet regelen
Kortom: "ik vraag of het zo snel mogelijk geregeld kan worden en ipv een datum eerder wordt het later...daarnaast mag ik het zelf verder met t-mobile regelen!"
Beste Guidion en t-mobile, dit kan toch niet de bedoeling zijn!
Graag ontvang ik uiterlijk maandag jullie reactie met een passende oplossing.
Bellen mag altijd.
mvg
DavidJan
Beste antwoord door Striker
Bekijk origineel