Beantwoord

slechte communicatie guidion

  • 22 June 2019
  • 3 reacties
  • 360 Bekeken

Gisteren online afspraak gemaakt met Guidion voor installatie T-Mobile Thuis, online bevestiging van datum en tijd, maar geen e-mail ter bevestiging. Twee e-mails en drie berichten op hun contactpagina gestuurd, vanochtend twee maal gebeld. De eerste medewerker na 7 minuten wachten, bevestigd datum en tijd, en zegt dat er wel een e-mail ter bevestiging is gestuurd. Zou er nog een sturen. Nada, noppes, niks.
Ondertussen lees ik heel veel slechte en zeer slechte ervaringen over Guidion, en mijn tweede telefoontje past in die brij aan negatieve berichten.
35 minuten wachten om vervolgens door de medewerker zogenaamd niet gehoord te worden en de verbinding werd abrupt verbroken.
Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen als er geen Guidion monteur op de afgesproken datum en tijd niet verschijnt en ik niemand hierover kan bellen ?
Eerlijk gezegd nu al spijt van overstappen.
icon

Beste antwoord door Glassertje 24 June 2019, 23:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
@ThomasBoos Welkom op het forum.

Door de beter stap je over weken is het ontzettend druk bij Guidion. Als je daar een afspraak hebt gemaakt, wordt deze ook zichtbaar in je Mijn T-Mobile account. Ook als je de mail opent waarmee je de afspraak hebt gemaakt, wordt je afspraak bevestigd.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Guidion. En op internet lees je alleen alle slechte dingen, mensen die tevreden zijn laten zich minder horen.
Bedankt, hoop doet leven. Nu positief gestemd.
Reputatie 6
Mooi, alvast veel plezier met je nieuwe verbinding.

Reageer