Beantwoord

Slechte sevice T-mobile

  • 12 September 2020
  • 10 reacties
  • 329 Bekeken

Ik heb sinds februari T-mobile en tot op heden niets anders als problemen ondervonden eerst had ik een storing waar ik ne vele keren bellen met klantenservice na 4 weken een ander tv kastje kreeg opgestuurd nu heb ik sinds het nieuwe platform in gebruik is genomen problemen met progamma gemist welke ik niet meer met de rode knop op de afstandsbediening kan instellen een nieuwe afstandsbediening gekregen zelfde probleem weer gebeld zou weer nieuw tv kastje ontvangen 1 september mail uw apparatuur is onderweg 4 september gebeld er is iets fout gegaan er is niets verstuurd ik zorg dat u het deze week nog krijgt nu 12 september nog steeds niets ik wil niets liever als mijn contract ontbinden maar dat wil T-mobile niet.

icon

Beste antwoord door Brian 15 September 2020, 17:11

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hi @Ed Kwint, jammer om te horen dat het nieuwe T-Mobile TV niet bevalt. Het is inderdaad niet meer mogelijk om Begin Gemist te gebruiken met de rode knop, dit ligt niet aan de afstandsbediening. Maar geen zorgen, Gemist heeft nu meer mogelijkheden! Op onze website vind je hoe je Gemist nu kan gebruiken en welke extra mogelijkheden je hebt.

Jammer om dit nu pas te vernemen nadat mij diverse keren is verzekerd dat het wel moest kunnen eerst een nieuwe afstandsbediening opgestuurd daarna zou een nieuw tv kastje zijn verzonden ( nooit ontvangen ) en ik ben hier al weken mee bezig blijkbaar voor niets ik had dit liever bij de eerste melding vernomen.

Reputatie 7

Hi Ed, snap ik helemaal, op het nieuwe platform zijn er wat zaken veranderd dus het is voor ons soms ook nog even wennen maar uiteindelijk komen we er wel uit. :wink:

Nu op 25 september krijg ik een mail dat ik de apparatuur tv box nog niet terug gestuurd heb deze nooit ontvangen bleek ook niet nodig dit is werkelijk ongelooflijk ik weet echt niet meer waar T-mobile mee bezig is kan niet wachten tot abonnement afloopt maar weer klantenservice gebeld die dit gaan oplssen maar wat een gedoe iedere keer.

26 september brief ontvangen apparatuur nog niet ontvangen binnen 8 dagen terug sturen anders € 90,00 boete is moeilijk als niets ontvangen hebt om het oude terug te sturen

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ed Kwint,

Bedankt dat je mij op de hoogte brengt, hier hoef je je uiteraard geen zorgen om te maken! Ik heb direct in ons systeem gekeken, en door een foutje bij de verzending is de TV Box pas recent verstuurd en ligt deze nu op een PostNL als je hem op wil halen. Via email en SMS hebben wij je de PostNL link toegestuurd. Ik hoor het graag als je problemen hebt om de link te vinden, en dan stuur ik hem graag nogmaals naar je toe. Hele fijne zondag nog gewenst!

2 weken lang ben ik aan het lijntje gehouden alsof de fout bij mij lag maar wat blijkt, de fout zit in de centrale. Er is per ongeluk een kruisverbinding gemaakt waardoor 2 modems aan elkaar gekoppeld zijn het zijn dus 2 modems waarbij het signaal afgeknepen wordt met als gevolg, Ik kan via de app geen zenders ontvangen en hebben slecht beeld, mijn streamdiensten werken slecht of lopen vast, mijn deurbel printer en lichtschakelaars liggen plat met als klap op de vuurpijl hij smeet de hoorn op de haak omdat ik boos werd dat ik nog eens een week kan wachten. Selecteren jullie medewerkers op arrogantie, klantvriendelijkheid was nergens te vinden en al helemaal niet oplossingsgericht.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JanTa48, het is niet de bedoeling om je probleem vaker te delen. Ik heb al antwoord gegeven op je eerste reactie. Ben je niet bekend met onze huisregels? Geen probleem, neem gerust onze huisregels een keertje door! 

 

 

Hoe durf je!!!! 2 weken lang aan het lijntje gehouden terwijl de fout bij jullie lag en nu weer een week wachten omdat het zo werkt bij julle . Totaal niet oplossing gericht maar bot 5 werkdagen en smoel houden. Nou zo werkt dat niet bij mij. 2 weken lang is mij het gevoel gegeven dat de problemen bij mij lagen en nu ze bij jullie liggen krijg ik een trap na omdat ik boos ben.

Reputatie 7
Badge +9

@JanTa48 je hebt in een ander topic je verhaal al gedaan, daar heb ik ook antwoord op gegeven. Zie hieronder mijn antwoord op je bericht!

 

 

Reageer