Beantwoord

Snelheid lager na aanpassing ISRA punt

  • 12 August 2019
  • 3 reacties
  • 368 Bekeken

Beste leden hopelijk kunnen jullie mij helpen of adviseren.

Ik heb een PTT lasdop hieruit liep een kabel naar een RJ11 aansluiting. Hierin had ik een stekker zitten met een DSL kabel naar de router. Mijn pakket is 50 m/bit download en haalde tussen de 45 en 50 m/bit.

Vanuit de PTT lasdop liep ook een loze kabel met een blauwe en rode kabel. Ik heb laatst de aansluitbox die meegeleverd was gebruikt om deze hierop aan te sluiten en hierin de DSL kabel te steken. Helaas is mijn snelheid nu slechts 30 m/bit, met moeite.

Heeft iemand een idee hoe dit komt? Slechte verbinding? Wijziging in de wijk?
icon

Beste antwoord door tmoesel 12 August 2019, 21:11

Bekijk origineel

3 reacties

Is er iemand die mij kan helpen?
Reputatie 6
Zo te lezen heb je nu een vertakking (waarbij de oorspronkelijke tak onaangesloten is). Een vertakking zorgt doorgaans voor flink snelheidsverlies.
Reputatie 7
Hi @Mind your step, ik vermoed dat @tmoesel wel eens gelijk kan hebben 🙂 In dit geval is de netbeheerder (KPN) verantwoordelijk voor deze aansluiting. Ik kan vanuit ons de netbeheerder voor je aansturen om deze lasdop te verwijderen. Is het voor jou misschien mogelijk om een foto van de aansluiting hier te posten? Dan kunnen we dit meteen meesturen richting KPN. Ik hoor graag van je, dan zet ik het meteen in gang!

Reageer