Beantwoord

Soepel een verhuizing regelen

  • 29 October 2019
  • 3 reacties
  • 354 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Ik ga op korte termijn verhuizen, maar kan nog geen exacte datum doorgeven.

Ik ga naar een nieuwbouw woning verhuizen en daar ligt glasvezel.

Aangezien ik nog geen exacte datum kan doorgeven, wil ik natuurlijk niet zonder internet en tv komen te zitten. Wat is de manier om dit te regelen?

icon

Beste antwoord door Brian 12 November 2019, 11:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @dviss Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Ik geef je graag meer informatie. Bij een verhuizing kom je in principe niet zonder internet te zitten, we zetten je oude abonnement namelijk pas stop op het moment dat je nieuwe abonnement in gaat. Via onze postcode checker kan je zien wat de verwachte opleverdatum is voor je nieuwe adres. Na de bedenktijd gaan wij de monteurs inplannen en daarna krijg je de definitieve aansluitdatum van ons door. Mocht deze wat later zijn dan de verwachte aansluitdatum dan is dit geen probleem, je huidige abonnement loopt dan ook gewoon iets langer door. Als je de verhuizing vast aan wil melden laat het mij dan even weten, dan zet ik alles voor je in gang!

Hi @Brian, dank voor je antwoord.

Ik heb inmiddels een afspraak met de monteurs van Guidion en inmiddels ook bericht gehad dat de spullen onderweg zijn. Kan ik hieruit opmaken dat er inmiddels een signaal beschikbaar is en dat alles aangesloten kan worden? 

Verhuizing wil ik wel aanmelden, welke gegevens heb je daarvoor nodig?

Reputatie 7

Hi @dviss, top, dat is dan inderdaad het geval! Je hebt dan als het goed is ook bericht gehad wanneer je de monteur kan verwachten. Maar ik begrijp hieruit dat je al een aanmelding hebt gedaan, in mijn eerste bericht ging ik er van uit dat dit nog moest gebeuren dus er hoeft dan verder niets aangemeld te worden! :wink:

Reageer