Beantwoord

sonoff smart stopcontacten

  • 21 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

Sinds ik klant ben bij T-Mobile werken mijn sonoff s20 stopcontacten niet meer. Ik kan deze niet connecten met wifi op de Zyxel router. Hebben jullie daar inmiddels een oplossing voor?

Wifi staat op 2.4.

icon

Beste antwoord door yalerta 21 oktober 2019, 16:17

heb je via de sonoff app je stopcontacten aangemeld op de Zyxel modem?

Bij zulke netwerk wijzigingen is het beste om de stopcontacten opnieuw te pairen.

Minimaal 7 seconden het knopje in drukken tot de led gaat knipperen in een continu knipper of intermitterend 3 x knipperen ff uit en weer 3 sec knipperen enz.

Zorg dat het apparaat, telefoon, tablet via de 2.4 GHz met je modem verbonden is,

Zelfs het uitschakelen van de 5Ghz van de modem kan nodig zijn omdat de sonoff alleen via 2.4Ghz kunnen verbinden

Stopcontacten voldoende dicht bij de modem tijdens pairen om stoorsignalen te minimalizeren.

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

heb je via de sonoff app je stopcontacten aangemeld op de Zyxel modem?

Bij zulke netwerk wijzigingen is het beste om de stopcontacten opnieuw te pairen.

Minimaal 7 seconden het knopje in drukken tot de led gaat knipperen in een continu knipper of intermitterend 3 x knipperen ff uit en weer 3 sec knipperen enz.

Zorg dat het apparaat, telefoon, tablet via de 2.4 GHz met je modem verbonden is,

Zelfs het uitschakelen van de 5Ghz van de modem kan nodig zijn omdat de sonoff alleen via 2.4Ghz kunnen verbinden

Stopcontacten voldoende dicht bij de modem tijdens pairen om stoorsignalen te minimalizeren.

 

 

Reageer