Beantwoord

Startdatum tmobile thuis

  • 3 March 2021
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Beste,

Momenteel ben in over gegaan naar nijn nieuwe woning. 1,5 week geleden gebeld en een abbobemet afgesloten van tmobile thuis. Nu is het krijgen van de sleutel en verhuizen veel eerder gekomen dan verwacht en zit ik dus al in de nieuwe woning. De datum waarop het pakket geactiveerd zal worden is 8 maart. Nu heb ik de modem al binnen en vroeg ik mij af of er een mogelijkheid bestaat om het pakket eerder te kunnen laten activeren? Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is?

 

Het is nu erg vervelend dat ik geeb interner heb (tv is geen probleem als dit pas op de aangegeven datum van 8 maart start)

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 5 March 2021, 11:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kevindenuijl 

Het betreft een DSL aansluiting?

Soms kan de installatiedatum eerder plaatsvinden, wacht hiervoor even op de reactie van een moderator die kan zeggen of het mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @kevindenuijl, welkom op de Community en bij Thuis!

De plandatum die wij doorgekregen hebben vanuit de netbeheerder (KPN NetwerkNL) is 8 maart aanstaande. Daar kunnen wij zelf geen bespoediging in aanbrengen. Dat heeft deels te maken met de paraatheid van poorten in de centrale, de oplevering van de lijn op jouw nieuwe adres, maar ook bijvoorbeeld met het bezoek van monteurs in de regio. Soms is het nodig om op locatie zelf een spreekwoordelijke omprikking te realiseren en in dat geval is KPN afhankelijk van de agenda van bepaalde gecertificeerde monteurs.

Long story short: ik kan jammer genoeg niet jouw oplevering versnellen, maar ik kan je bijvoorbeeld wel een Unlimited Internet voucher aanbieden voor de komende drie dagen zodat je toch nog online kunt zijn via mobiele hotspot - houd er wel rekening mee dat dit enkel mogelijk is wanneer je een T-Mobile prepaidsim of abonnement hebt. Laat me weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je de code zo snel mogelijk toe! 😊

Reageer