Beantwoord

Status aanvraag t-mobile thuis

  • 27 August 2019
  • 9 reacties
  • 536 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hallo, wij zijn al inmiddels bijna 1,5 maand eigenaar van een nieuwbouwhuis. (glasvezel aanwezig) en vlak erna heb ik via de kpnnetwerknl site een check gedaan en 1 van de providers voor glasvezel gekozen (t-mobile dus ivm. mobiel abbonement).
Maar nu staat er al enige tijd het volgende bericht bij de status:

Glasvezel is binnenkort beschikbaar
Het glasvezelnetwerk is bijna klaar. De installatiedatum kan pas bepaald worden als je aangesloten bent op het glasvezelnetwerk in jouw buurt. Tegen die tijd zal onze installatiepartner Guidion contact opnemen voor een installatie-afspraak.

Op :
https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

staat nu ook een root kruisje terwijl dit vorige week gewoon nog een groen vinkje was..En een maand geleden ook gewoon.

Kunnen jullie mij misschien meer vertellen wat er speelt/het probleem is
icon

Beste antwoord door TAVL 27 August 2019, 16:36

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Wat heb je wanneer en bij wie besteld dan?
Ik heb internet & tv bij t-mobile besteld, op 17 juli 2019.
Reputatie 6
Het kan zijn dat op jouw locatie het plan is om over te gaan op T-Mobile's eigen apparatuur en daarom dat kruisje op die site. Dat kan zo zijn als je 750Mbps hebt besteld. Maar dat is gissen.

Wat wel duidelijk is, is dat je bent gaan horen bij een groeiende groep van overstappers / nieuwe klanten waarvoor T-Mobile niet de capacteit of kunde heeft om ze binnen redelijke termijn van werkende service te voorzien. Je kan het beste op dit forum T-Mobile Thuis bladeren naar soortgelijke berichten, dan krijg je wel een idee wat er aan de hand is en kun je een plan trekken wat te doen.
Reputatie 7
Badge +4
Je geeft aan in een nieuwe wijk te zitten. Dan kan het zijn dat dit soort infrastructuur nog niet klaar is of dat er bij de oplevering van de infrastructuur een probleem is opgetreden dat het netwerkbedrijf moet oplossen. Als er qua status een rood kruisje staat op Fourstack, dan vermoed ik dat het probleem bij het netwerkbedrijf ligt en niet bij de serviceprovider. Ze zullen nog niet klaar zijn. Het is helaas niet altijd te zeggen hoe lang dit duurt. Webcare kan hiervoor een verzoek uitzetten bij het netwerkbedrijf. Of je kunt natuurlijk zelf ook contact opnemen met het netwerkbedrijf.

In dit geval zullen ook buren geen glasvezelverbinding hebben.

goed voorwerk trouwens!
Reputatie 1
Hi @Duspin, Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat er inmiddels een afspraak gepland staat. Nice! Kan jij bevestigen of dit inderdaad klopt? Zo niet ga ik gelijk voor je informeren wat er aan de hand is. Just let me know! 😉
Hi @Duspin, Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat er inmiddels een afspraak gepland staat. Nice! Kan jij bevestigen of dit inderdaad klopt? Zo niet ga ik gelijk voor je informeren wat er aan de hand is. Just let me know! 😉
Ja dat staat er al een tijdje maar een afspraak is zeker niet gemaakt met mij, hij stond eerst op 20 september en nu 27 maar daadwerkelijk iets van communicatie heeft niet plaatsgevonden..
Reputatie 1
Hi @Duspin, Ik heb persoonlijk contact voor je opgenomen met de technische afdeling. Het blijkt dat een paar orders vast liepen. De oorzaak van het probleem is gisteren opgelost. Op dit moment is de technische dienst druk bezig alle vastgelopen orders te herstellen. Ik vraag je daarom nog een klein beetje geduld. Het eind is in zicht!

Klopt het dat je ook een T-Mobile Mobiele abonnement hebt? Als je Unlimited Data hebt kun je van je mobiele telefoon namelijk een hotspot maken zodat je toch gebruik kunt maken van internet thuis. Vervolgens kun je jouw laptop of smart TV verbinden met de hotspot. Als jij geen Unlimited bundel hebt kan ik wel wat voor je regelen. Ik wil natuurlijk niet dat jij je MB's onnodig opmaakt. Let me know dan maak ik het voor je in orde!
Hi @Duspin, Ik heb persoonlijk contact voor je opgenomen met de technische afdeling. Het blijkt dat een paar orders vast liepen. De oorzaak van het probleem is gisteren opgelost. Op dit moment is de technische dienst druk bezig alle vastgelopen orders te herstellen. Ik vraag je daarom nog een klein beetje geduld. Het eind is in zicht!

Klopt het dat je ook een T-Mobile Mobiele abonnement hebt? Als je Unlimited Data hebt kun je van je mobiele telefoon namelijk een hotspot maken zodat je toch gebruik kunt maken van internet thuis. Vervolgens kun je jouw laptop of smart TV verbinden met de hotspot. Als jij geen Unlimited bundel hebt kan ik wel wat voor je regelen. Ik wil natuurlijk niet dat jij je MB's onnodig opmaakt. Let me know dan maak ik het voor je in orde!

Beste Geniva,

ik heb inderdaad een mobiel abonnement bij t mobile en gebruik deze ook als hotspot tot de daadwerkelijke aansluiting. Als jij voor mij een unlimited bundel kan regelen zou dat super zijn.
Reputatie 7
Hey @Duspin,

Ik heb je zojuist een privébericht verzonden met een Unlimited Voucher om de komende periode te overbruggen. ☺️

Reageer