Beantwoord

Status aanvraag t-mobile thuis

  • 25 February 2020
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 36 reacties

Hoi,

Op 6 januari heb ik van T-Mobile 'Internet Premium' besteld, als gewenste datum 6 februari (wat nu 25 februari blijkbaar geworden is) en nog steeds geen enkele email ontvangen over de installatie of wat dergelijks.

Wat ik zo allemaal op het forum lees is er blijkbaar op het 'ODF-netwerk' geen poorten beschikbaar zijn. Nou snap ik dat het wat langer kan duren als normaal, maar het is nu al bijna 3 maanden verder vanaf de dag wanneer ik de aanvraag heb gedaan. Maar dit is een beetje overdreven.

Via de klantenservice krijg ik alleen maar te horen, ja meneer wacht nog even een week, Nou een week is al maanden geworden. Ik zou graag een uiterst datum of een status van de nieuwe poorten op het ODF-netwerk willen zien en anders gewoon een oplossing (bijvoorbeeld alvast op het WBA netwerk geïnstalleerd worden) en zodra er poorten vrij zijn op het ODF-netwerk dat ik daar op geplaatst/geïnstalleerd wordt. 

 

Hoop dat ik met deze topic wel een duidelijk antwoord krijg of tenminste een oplossing

 

En als ik mijn mobiele abonnementen niet had overgezet naar T-Mobile was ik nu HOOG waarschijnlijk bij KPN. Vandaar dat ik soort van geforceerd nog op T-Mobile wacht.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 February 2020, 16:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Alvast op het WBA netwerk aangesloten worden is geen optie want daarvoor zul je weer een nieuwe contract aan moeten gaan en dat is dan weer een aantal weken wachten. Om dan weer naar ODF te gaan moet je weer een nieuw contract afsluiten dus de "switch" van ODF naar WBA en WBA naar ODF is niet zomaar te doen.

Hopelijk kunnen de moderators wat voor je betekenen.

Reputatie 2

Alvast op het WBA netwerk aangesloten worden is geen optie want daarvoor zul je weer een nieuwe contract aan moeten gaan en dat is dan weer een aantal weken wachten. Om dan weer naar ODF te gaan moet je weer een nieuw contract afsluiten dus de "switch" van ODF naar WBA en WBA naar ODF is niet zomaar te doen.

Hopelijk kunnen de moderators wat voor je betekenen.

Ik snap dat het geen optie is, maar een klant zo laten wachten lijkt mij ook geen goede optie.
Maar ik snap je punt.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Tekes,

 

Welkom op de Community, goed dat je jouw ervaring tot nu toe hier deelt! Zoals ik het nu zie, probeert de netwerkbeheerder elke dag een plekje voor jou te bemachtigen, maar is er tot op heden onvoldoende capaciteit. Dit is natuurlijk zeer spijtig, maar betekent absoluut niet dat we jou niet als klant willen verwelkomen! Sterker nog, ik zou niets liever willen. 😃 Het duurt overigens inderdaad erg lang, maar wanneer de verbinding nog niet gereed is, kunnen we daar niets aan wijzigen. De infrastructuur moet wel paraat zijn, voordat we een werkende verbinding kunnen garanderen. Sorry dat het tot zover nog niet gereed is. Ondanks alles, hoop ik oprecht dat we je zo snel mogelijk mogen verwelkomen! Kan ik je een Unlimited Voucher met 7 dagen onbeperkt internet aanbieden? Dan kun je jouw mobiele telefoon als hotspot instellen en toch op de laptop/pc/tablet internetten. Het is maar een noodoplossing, maar dan ben je in ieder geval online. Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan regel ik het zo spoedig mogelijk.

Reageer