Beantwoord

Status aanvraag vertraagde Glasvezel oplevering

  • 7 December 2020
  • 6 reacties
  • 323 Bekeken

Ik heb per 22 november glasvezel internet van tmobile op mijn nieuwe adres besteld. Helaas mocht ik dit niet zelf aansluiten en kon de Guidion monteur pas op 30 november langskomen. Een week geen internet en tv, vervelend, maar te overzien.

Op 30 november constateerde de monteur dat de glasvezel verbinding niet goed werkte. Hij gaf aan het verzoek door te zetten naar KPN, waar 1 tot 2 werkdagen voor zou staan. Hij gaf aan dat het meestal de volgende dag werd opgepakt.

Inmiddels is het 7 december, nog steeds geen internet en geen idee hoe lang het nog duurt. Al 2 keer contact gehad met de helpdesk die me niet verder kunnen helpen. Voorgesteld om dan in ieder geval een 4G modem te leveren, zodat we nog een beetje thuis kunnen werken in corona tijd, maar dat was niet mogelijk.

Allemaal erg vervelend, nu maar zelf een 4G modem besteld + een prepaid T-Mobile simkaart. Nu de vraag:

- Kunnen jullie me een code toesturen zodat ik in ieder geval met mijn bestelde 4G simkaart onbeperkt 4G internet heb als tegemoetkoming?
- Is er een mogelijkheid om het hele proces wat te versnellen?

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 16 December 2020, 12:59

Bekijk origineel

6 reacties

Hmmm, de beller is sneller lijkt het?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @MarcelNL Excuses voor de verlate reactie! Ik wil graag voor je checken wat de stand van zaken is wat betreft de aansturing van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Ik zie dat je jouw profiel nog niet compleet hebt gemaakt met gegevens, Zou je mij dan in een privé berichtje jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan kan ik jouw gegevens gelijk inzien en je een Unlimited voucher code toesturen als tegemoetkoming. 

Bedankt voor de reactie.

Zonder dat iemand daar persoonlijk voor verantwoordelijkheid is blijft het wel vervelend dat we internet aanvragen voor 24 november en nu bijna 3 weken later nog geen idee hebben wanneer we weer TV en internet hebben.

Zeker in een periode van thuiswerken een erg lange tijd zonder werkend internet.

Reputatie 7
Badge +8

@MarcelNL Ik begrijp je helemaal dat dit niet de situatie is waar we beide op gehoopt hebben. Het liefst was het na het bezoek van de monteur helemaal in orde geweest. Ik heb je zojuist in een privé berichtje een code voor Unlimited data toegestuurd. Zo kan je de periode voor nu overbruggen tot alles weer helemaal in de puntjes werkt. Ook zie ik dat KPN inmiddels contact heeft opgenomen voor het maken van een afspraak. Ik weet zeker dat het na deze afspraak helemaal goed komt!

@Demi 
Bedankt. Het heeft helaas lang geduurd, maar sinds vanmorgen hebben we internet. Dus daar zijn we blij mee.

Reputatie 7
Badge +8

@MarcelNL Ah, super fijn om te horen. Mocht je in het vervolg weer hulp nodig hebben, dan weet je me te vinden!

Reageer