Ik heb per 22 november glasvezel internet van tmobile op mijn nieuwe adres besteld. Helaas mocht ik dit niet zelf aansluiten en kon de Guidion monteur pas op 30 november langskomen. Een week geen internet en tv, vervelend, maar te overzien.
Op 30 november constateerde de monteur dat de glasvezel verbinding niet goed werkte. Hij gaf aan het verzoek door te zetten naar KPN, waar 1 tot 2 werkdagen voor zou staan. Hij gaf aan dat het meestal de volgende dag werd opgepakt.
Inmiddels is het 7 december, nog steeds geen internet en geen idee hoe lang het nog duurt. Al 2 keer contact gehad met de helpdesk die me niet verder kunnen helpen. Voorgesteld om dan in ieder geval een 4G modem te leveren, zodat we nog een beetje thuis kunnen werken in corona tijd, maar dat was niet mogelijk.
Allemaal erg vervelend, nu maar zelf een 4G modem besteld + een prepaid T-Mobile simkaart. Nu de vraag:
- Kunnen jullie me een code toesturen zodat ik in ieder geval met mijn bestelde 4G simkaart onbeperkt 4G internet heb als tegemoetkoming?
- Is er een mogelijkheid om het hele proces wat te versnellen?
Beste antwoord door Demi van Odido
Bekijk origineel