Beantwoord

Status bestelling van 22 februari 2020 en overgang naar glasvezel.

  • 30 April 2020
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 2

Hoi!

Omdat het nu bij de telefonische klantenservice druk is - en ook op de chat - lang moet wachten, stel ik de vragen maar even via dit forum.

 

1 Installatiedatum is nog (steeds) niet bevestigd

Op 22 februari 2020 heb ik een bestelling geplaatst voor een Alles-in-1 pakket van T-Mobile Thuis. Op zich was ik ruim op tijd - wensdatum was 19 juni a.s. - maar afgezien van een bevestiging van de bestelling heb ik nog niets gehoord. Ook geen bevestiging dat de aansluiting inderdaad op 18 juni a.s. doorgaat. Ik wil wel graag weten of ik ook daadwerkelijk op 19 juni 2020 word aangesloten, omdat ik mijn oude aanbieder (KPN) nog moet opzeggen. En zij hanteren een opzegtermijn van 1 maand.

 

2 Overstap naar glasvezel nog mogelijk?

In februari 2020 heb ik een aanvraag gedaan voor internet over xDSL. Ik heb begrepen dat KPN NetwerkNL in mei begint met de aanleg van glasvezel en dat dit gedurende 2020 ook klaar is voor gebruik. Kan ik dan ook binnen T-Mobile Thuis nog de overstap maken van xDSL naar glasvezel?

 

Alvast bedankt voor de tijd en moeite. 

icon

Beste antwoord door Piotr 3 May 2020, 16:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hey @Robert79,

Allereerst mooi om te horen dat je gaat overstappen, welkom! :smile: Ik ga je meer duidelijkheid verschaffen. Zo te zien heb je inderdaad netjes op tijd een aanvraag bij ons geplaatst met als wensdatum 19 juni. Over 5 dagen starten we met de lijnaanvraag op jouw adres. Zodra de daadwerkelijke installatiedatum bekend is dan ontvang je daar per e-mail een bevestiging van. Dat zal in jouw geval 19 juni zijn. Soms komt het voor dat je installatiedatum een paar dagen later is dan je wensdatum. Ik raad je daarom aan om de opzegging van je huidige provider pas door te geven zodra de installatiedatum bekend is. 

Over de overstap naar glasvezel kan ik kort zijn. Zodra we op jouw adres glasvezel kunnen aanbieden, kun je probleemloos de overstap maken van ADSL naar glasvezel. Daarvoor dien je tegen die tijd een nieuwe aanvraag te doen. Zodra je glasvezel is aangesloten, hoef je enkel contact met ons op te nemen zodat we je ADSL abonnement tijdig beëindigen voor een soepele overstap.  :relaxed:

Reputatie 2

Hoi Piotr,

Bedankt voor de info. Voor nu wacht ik het bericht over 5 dagen af 😊

Reageer