Beantwoord

Storing (G)PON, Utrecht bezoek monteur

  • 6 May 2021
  • 5 reacties
  • 288 Bekeken

Beste, 

Ik ben nu 36 dagen klant van T-Mobile. Van deze 36 dagen had ik tot 3 dagen terug een uptime van 70% op het gigabit netwerk. Nu heb ik de afgelopen 3 dagen al geen internet meer en voel ik mij niet gehoord door T-Mobile.

Situatie:
Tijdens de installatie van mijn T-Mobile aansluiting (als nieuwe klant) verliep alles al niet helemaal lekker echter waren er meerdere keren per dag hier verschillende monteurs aanwezig om het probleem op te lossen. Erg netjes en binnen 2 werkdagen was mijn aansluiting in orde.

Nu 30 dagen na de aansluiting ligt mijn internet er bijna 3 dagen uit. Op zich geen probleem als ze bezig zijn met je probleem echter ligt deze op de stapel te wachten. 
- Op dinsdag 04-05 meld ik om 9:00 dat ik storing heb.
- Op woensdag 05-05 komt er om 8:10 een monteur langs die constateerde dat het aan mijn inkomende glasverbinding ligt.
- Op woensdag 05-05 word T-Mobile hiervan op de hoogte gesteld door de monteur om 9:00
- Op woensdag 05-05 maakt T-Mobile om 13:00 een ticket aan voor hun technische dienst.
- Nu donderdag 06-06, 15:20 en er is nog niks gebeurt, geen terug koppeling of wat dan ook.

Wat ik dus niet begrijp is waarom worden nieuwe klanten bij aansluiting en proeftijd behandeld als koning maar als je later een probleem ervaart word je behandeld alsof het er niet toe doet. Voelt erg als, de buit is binnen dus doe maar rustig aan.

Kan iemand mij dit uitleggen ik ben het namelijk nu al beu en begin toch spijt te krijgen dat ik ooit ben overgestapt. Als het werkt, werkt het goed daar heb ik echt niks op aan te merken. Maar als het stuk is heb ik het idee alsof je er niet toe doet.

icon

Beste antwoord door Brian 7 May 2021, 11:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hey @Ricardohil, jammer dta je dat gevoel hebt, dat is zeker niet de bedoeling! Ondanks dat het de 21ste eeuw is en er tegenwoordig viel digitaal gaat blijven sommige dingen mensenwerk en is er soms wat doorlooptijd bij onder andere onze technische dienst en wanneer er bijvoorbeeld monteurs ingepland moeten worden. Dit betekent zeker niet dat we het niet belangrijk vinden, sterker nog, we blijven dit verbeteren om de doorlooptijden steeds korter te maken.

Inmiddels ligt de opdracht bij de netwerkmonteur en we gaan met de binnenkomende verbinding aan de slag om je zo snel mogelijk weer online te krijgen. Zodra dit is gelukt ontvang je bericht van ons. We gaan voor je aan de slag!

Beste @Brian 

Klopt na 6 dagen was het eindelijk weer opgelost. Echter zitten we nu alweer een dag zonder. Mij zakt de moed als toch nog vrij nieuwe T-Mobile klant wel echt een beetje in de schoenen. Als dit de dienst is die ik heb afgenomen ben ik blij wanneer het 2022 is.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ricardohil 

Dit keer is er een storing in Utrecht, check hier voor updates.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

 

Klopt echter betekend dit dus weer een dag zonder internet.

Reputatie 7
Badge +15

@Ricardohil 

De storing is vannacht verholpen volgens het topic, wil je de mediaconverter eens even van het stroom halen?

Reageer