Beantwoord

Storing/installatie Arnhem

  • 10 June 2019
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Afgelopen zaterdag heb ik geprobeerd om mijn pakket (net afgesloten abonnement) te installeren, echter kreeg ik geen internet verbinding. Na 40 minuten in de wacht bij de klantenservice bleek dat sprake is van een storing in de regio. Deze storing is reeds op 31 mei gemeld, dus inmiddels is al 10 dagen sprake van storing. Degene aan de telefoon kon niets anders zeggen dan 'ik weet niet meer dan u' en kon me dan ook niet vertellen hoelang het nog zou duren voordat deze storing opgelost zou zijn. Graag zou ik van jullie horen wanneer deze storing opgelost gaat zijn / hoelang het nog gaat duren. Eerlijk gezegd duurt het me nu al te lang, aangezien ik het abonnement nog niet eens heb kunnen gebruiken. Bovendien vind ik 10 dagen storing wel erg lang..
icon

Beste antwoord door Piotr 20 June 2019, 10:32

Bekijk origineel

2 reacties

In aanvulling hierop kreeg ik bij de klantenservice afgelopen zaterdag te horen dat zolang het internet niet werkte mijn abonnement niet in zou gaan. Echter kreeg ik vanochtend een mail dat het abonnement per 08-06-2019 in is gegaan. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik al moet betalen terwijl er al 2 weken storing is en ik mijn abonnement nog niet heb kunnen gebruiken.
Reputatie 7
Hey @KHutten,

Sorry voor de late reactie, je bericht is er tussendoor geglipt! Inmiddels zie ik dat er een annulering voor je abonnement gepland staat. Balen dat je ons gaat verlaten!😞 Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over de kosten. Deze kosten worden vergoed wanneer je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement.

Reageer