-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Sinds vandaag klant bij tmobile thuis
ik heb 10 jaar kpn gehad, daarbij 4 storingen meegemaakt.
Nu ben ik sinds vandaag klant bij tmobile en nu al storing
Als ik bel naar de klanteservice word eerst de verbinding 2x verbroken mag je weer opnieuw bellen en 20 minuten wachten.
als ik nu kijk op tmobile storings pagina is er GEEN storing bekend.
waar kan ik deze storing volgens.??? en hoelang gaat dit nog duren
Goedkoop is duurkoop merken we nu helaas, waren we voor de 30 tientjes meer maar bij kpn gebleven.
Waar is deze storing te volgen.…?? en hebben meer mensen last van deze storing
icon
Beste antwoord door MelisaTMT 16 december 2019, 15:26
@stefan.1997 Bedankt voor het helpen! 
Goed dat je aan de bel trekt @Bertha1. Ik heb het direct voor je nagekeken, en zo te zien is er inderdaad een probleem met het internet in jouw omgeving. Dit is momenteel in onderzoek. Natuurlijk 1000x sorry voor het ongemak! Ik beloof je dat we het zo snel mogelijk oplossen. In de tussentijd kun je gelukkig gebruik maken van de unlimited data code die je van mijn collega hebt gehad. Tv kun je met dit unlimited data trouwens ook kijken, gemakkelijk via onze TV Anywhere app. Inloggen doe je met jouw persoonlijke TV-klantnummer en pincode. Deze gegevens kun je terugvinden in jouw My T-Mobile Thuis account. Mocht je nog vragen voor mij hebben, dan sta ik natuurlijk voor je klaar. 
Bekijk origineel