Beantwoord

storing nu al offline

  • 12 December 2019
  • 6 reacties
  • 405 Bekeken

Sinds vandaag klant bij tmobile thuis

ik heb 10 jaar kpn gehad, daarbij 4 storingen meegemaakt.

Nu ben ik sinds vandaag klant bij tmobile en nu al storing

Als ik bel naar de klanteservice word eerst de verbinding 2x verbroken mag je weer opnieuw bellen en 20 minuten wachten.

als ik nu kijk op tmobile storings pagina is er GEEN storing bekend.

waar kan ik deze storing volgens.??? en hoelang gaat dit nog duren 

Goedkoop is duurkoop merken we nu helaas, waren we voor de 30 tientjes meer maar bij kpn gebleven.


Waar is deze storing te volgen.…?? en hebben meer mensen last van deze storing

icon

Beste antwoord door MelisaTMT 16 December 2019, 15:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 4

@stefan.1997 Bedankt voor het helpen! :smile:

 

Goed dat je aan de bel trekt @Bertha1. Ik heb het direct voor je nagekeken, en zo te zien is er inderdaad een probleem met het internet in jouw omgeving. Dit is momenteel in onderzoek. Natuurlijk 1000x sorry voor het ongemak! Ik beloof je dat we het zo snel mogelijk oplossen. In de tussentijd kun je gelukkig gebruik maken van de unlimited data code die je van mijn collega hebt gehad. Tv kun je met dit unlimited data trouwens ook kijken, gemakkelijk via onze TV Anywhere app. Inloggen doe je met jouw persoonlijke TV-klantnummer en pincode. Deze gegevens kun je terugvinden in jouw My T-Mobile Thuis account. Mocht je nog vragen voor mij hebben, dan sta ik natuurlijk voor je klaar. :muscle_tone2:

Reputatie 6

Dit is een goeie. De laatste tijd als ik met mijn mobiel bel, wordt hier ook de verbinding verbroken. Heeft niet met vandaag te maken. Krijg een keuzemenu en dan wordt de lijn verbroken.

Reputatie 6
Badge

Beste @Jeany2019,

wat vervelend dat je problemen ervaart met de verbinding. Je geeft aan dat je sinds vandaag over bent gestapt van KPN naar T-Mobile. Tenzij je niet in Den Haag woont maakt T-Mobile gebruik van het betrouwbare KPN Netwerk. Aangezien je daar geen problemen had kan het liggen aan hoe de apparatuur is aangesloten. Daarom een aantal vragen. 
 

  • Heb je alles zelf aangesloten of heeft een monteur dit gedaan?
  • Heb je al wel verbinding met internet gehad via het T-Mobile Netwerk/modem?
  • Kun je aangeven met welke dienst je problemen ervaart? Internet, Tv of Bellen of allemaal?
  • Heb je het modem al een reset gegeven?
  • Heb je een glasvezel of DSL aansluiting?

Tenslotte zijn er op dit moment inderdaad geen grote storingen bekend.  Naast de storingspagina van T-Mobile (die je gelukkig al gevonden had) kan je storingen ook volgen en melden op: allestoringen.nl. Let wel op deze website wordt niet beheerd door T-Mobile en is onafhankelijk.

 

 

 

Reputatie 1

Sinds vandaag klant bij tmobile thuis

ik heb 10 jaar kpn gehad, daarbij 4 storingen meegemaakt.

Nu ben ik sinds vandaag klant bij tmobile en nu al storing

Als ik bel naar de klanteservice word eerst de verbinding 2x verbroken mag je weer opnieuw bellen en 20 minuten wachten.

als ik nu kijk op tmobile storings pagina is er GEEN storing bekend.

waar kan ik deze storing volgens.??? en hoelang gaat dit nog duren 

Goedkoop is duurkoop merken we nu helaas, waren we voor de 30 tientjes meer maar bij kpn gebleven.


Waar is deze storing te volgen.…?? en hebben meer mensen last van deze storing

Ben 5 maanden geleden ook overgestapt voor de aantrekkelijke prijs. Nog nooit zo vaak storing gehad. Tv Box : krijg je een 2e hands ding van een ander die hem van ellende terug gestuurd heeft. Zit zijn abo nummer er nog in. Zo slordig. En de tv box is een verschrikkelijk drama ding. Zo verschrikkelijk dat ik geen eens zin meer heb om hulp te vragen. Enigste wat ze doen is een op afstand fabrieksreset. Ben je alles kwijt kwa opnames. Zet je hem op pauze, wil je spoelen kun je niet meer op play drukken, blijft hij door spoelen totdat je weer live tv hebt enz. Je kan alleen tv kijken. Thats it. Tenzij er geen storing is. Mijn vrouw scheld elke avond op dat ding. Storing volgen kan alleen op de community. Hoefde ik vroeger nooit naar te zoeken. 😂

ik heb contact gehad met jullie klantenservice en daar word gezegd het een storing betreft 

De verbinding heeft 4 minutjes gewerkt om vervolgens offline te gaan.

Alles is juist aangesloten, heb vaker bij vrienden bekenden enz verbindingen aangesloten hihi

het kabeltje van het kpn modum er uit, en het kabeltje van het tmobile modum er in :)

hoe nu verder want ik heb al de gehele dag geen verbinding.

 

Reputatie 7
Badge +4

Waarom een oud topic bumpen waarom al maanden niets gebeurd is? 

Gelukkig heb je straks geen hard disk decoder meer nodig en gaat het via de cloud. ;)