Beantwoord

Storing TV en vast internet


Reputatie 3

Wat heb ik spijt dat ik niet bij Ziggo gebleven ben. Sinds de aansluitdatum van 22 januari jongstleden alleen maar gezeik gehad. Het geluid is slecht en de het tv signaal doet het dan wel en dan niet. En sinds vandaag doet ook de vaste internetverbinding het niet meer. Er wordt van alles beloofd maar die beloftes worden niet nagekomen. Ik heb de automatische incasso terug gehaald en betaal  pas totdat ik een fatsoenlijke aansluiting heb... 

icon

Beste antwoord door Brian 17 March 2020, 17:22

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BarbaraG 

Het is natuurlijk niet fijn on een slechte verbinding te hebben.

Het storneren van je maandelijkse kosten is niet echt heel slim van je. Betreft dit een glasvezel aansluiting of DSL?

Bij glasvezel misschien eens de mediaconverter een paar minuten van het stroom halen, bij DSL zorg dat je modem direct op het ISRA punt is aangesloten.

Reputatie 3

Misschien niet slim maar ik betaal niet eerder voordat alles fatsoenlijk werkt. Ik heb inmiddels al vanalles geprobeerd maar niets helpt. Wordt alleen maar erger. Echt zo waardeloos....

Reputatie 3

Nou kan weer tv kijken maar internet/wifi werkt nog steeds niet. Zojuist dan maar eens  een factory reset van de Zyxel T-50 gedaan maar wifi blijft op rood staan.? 

Reputatie 3

Nou kan weer tv kijken maar internet/wifi werkt nog steeds niet. Zojuist dan maar eens  een factory reset van de Zyxel T-50 gedaan maar wifi blijft op rood staan.? 

 

Vanmiddag naar de klantenservice gebeld en omdat ik al het mogelijke al had gedaan maar van die medewerker werkt ik nul komma nul wijzer. Verder als de stroom eraf halen kwam hij niet, dat had ik zelf al meerdere keren gedaan, inclusief fabrieksreset. Moest hem zelfs uitleggen hoe ik thuis die fabriekreset kon doen :astonished: Enige wat hij kon doen was een link sturen om een afspraak met een monteur te maken. Dat had ik nog maar net gedaan en ineens deed alles het weer?! Monteur maar weer afgezegd want heeft niet veel zin om iets te herstellen wat inmiddels weer werkt…. Als nu ook hetirreterende wegvallen van het geluid wordt opgelost dan ben ik pas echt blij. Dit zou eigenlijk al geregeld moeten zijn met een nieuwe box en compensatie van betaling van enkele weken maar daar is tot op dit moment nog steeds niets mee gedaan.

 

Reputatie 7

Hi @BarbaraG, ik ben er verder ingedoken en we hebben op dit moment inderdaad af en toe wat storing op jouw adres. Hierdoor kan de verbinding soms wegvallen, excuses hiervoor. Maar geen zorgen, er staan werkzaamheden op het netwerk gepland voor morgen waarmee we het issue als het goed definitief verhelpen!

Reputatie 3

@Brian Ok dankjewel. Monteur stond ondanks afzegging een kwartier geleden toch voor de deur. Hij had voor de zekerheid  de oude (dsl) kabel eraf gehaald en een nieuwe betere kabel met koper op het modem aangesloten en wat denk je.... weer geen internet 😞 Hopelijk gaat het na morgen beter 

Reputatie 7

Hi @BarbaraG, mooi dat de monteur nog even de boel gecontroleerd heeft. Het onderhoud is inmiddels ook helemaal afgerond, mocht je toch nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!

Reputatie 3

Ok. Bedankt voor de info. Haha nou ik blijf voorlopig even bij het modem uit de buurt. Blijft hij het zeker doen ;-)  Meld mezelf wel weer als het weer gebeurd. 

Reputatie 3

@Brian Internet is nog steeds onstabiel. Modem springt met tussenpozen van groen naar rood :-(

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BarbaraG, het is natuurlijk niet fijn wanneer de situatie opgelost leek, maar het modem toch weer uitvalverschijnselen vertoont! Ik heb direct een uitgebreide lijnmeting gedaan en op basis van die analyse, kan ik concluderen dat je modem sinds de meest recente melding onafgebroken online is geweest. Klopt dat met jouw bevindingen?

Reputatie 3

Nee dat klopt niet want is dit weekend een paar keer in storing gevallen

Reputatie 7

Hi @BarbaraG, bedankt voor je geduld tot nu toe. Je verbinding blijft zo te lezen regelmatig wegvallen, ik ga een monteur inschakelen om dit te verhelpen. Gezien de huidige omstandigheden kan dit mogelijk wel langer duren dan normaal gesproken maar we gaan voor je aan de slag!

Reputatie 3

@Brian ok dankjewel. Een monteur heeft gezien de huidige stand van zaken betreffende Coronavirus ook geen haast. Gezondheid van zowel de klant als demonteur heeft eerste prioriteit

Reputatie 3

@Brian @Jason  Wilde even melden dat alles prima werkt nu. Zelfs als de stroom er af is geweest komt de verbinding weer keurig terug. Bedankt voor al jullie hulp 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BarbaraG, wat superfijn om te horen, ik ben intens blij voor je! Het heeft een poos geduurd, maar gelukkig werkt alles prima! :smile: Bedankt voor je update. Als we in de toekomst weer te hulp kunnen schieten, laat het weten. De Community zit elke dag klaar om mee te denken. Stay strong and safe! :muscle_tone2:

Waarom is er nu voor de zoveelste x de laatste periode storing internet & TV. Al sinds vanochtend vroeg storing! Dat maakt thuiswerken er niet makkelijker op en leren kind voor schoolexamen ook niet. Ik stap zsm over nu!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Remzi03, goed dat je het aankaart! Ik heb direct een lijnmeting gedaan en kan geen problemen met de verbinding constateren. 2 van jouw 3 TV Boxen hebben een streamkwaliteit van meer dan 99% gedurende de afgelopen 5 dagen. Dat strookt dus niet met jouw bevindingen, daarom wil ik je vragen om de 3e eens aan te sluiten, dan kan ik nagaan wat er mis is met het signaal. Geen zorgen, ik weet zeker dat we samen een oplossing vinden! Er is namelijk geen algemeen issue op de verbindingen, dus we hebben de boosdoener zo te pakken! :wink:

Reageer