Beantwoord

T-Mobile Home werkt niet

  • 18 december 2017
  • 2 reacties
  • 230 Bekeken

Nieuw abonnement aangeschaft bij T-mobile
Dan ook nog niet te spreken over T-mobile Home! Bij het aanleggen van T-mobile home krijg je een rekening gepresenteerd van € 180,- en dan werken de kastjes niet.... Oplossing ho maar....
T-mobile wat is er met jullie gebeurd?!
icon

Beste antwoord door Sander 21 december 2017, 16:45

Hoi Digu,

Ook ik zou je graag willen helpen, maar ik begrijp je nog niet helemaal. Waar komt dat bedrag vandaan? Gaat het om het aanleggen van een aansluitpunt door de netwerkbeheerder? Dan krijg je meestal een offerte van tevoren waar je mee akkoord kunt gaan of niet.

Je zegt ook dat de kastjes niet werken. Welke kastjes heb je het over? De TV Box? Werkt Internet wel? Wat zie je dan op TV?

Zoals je merkt, ik help je graag verder, maar ik wil graag iets meer weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Digu,

Ik begrijp het niet helemaal... Wat is er gebeurd met je T-Mobile thuis aansluiting ?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Digu,

Ook ik zou je graag willen helpen, maar ik begrijp je nog niet helemaal. Waar komt dat bedrag vandaan? Gaat het om het aanleggen van een aansluitpunt door de netwerkbeheerder? Dan krijg je meestal een offerte van tevoren waar je mee akkoord kunt gaan of niet.

Je zegt ook dat de kastjes niet werken. Welke kastjes heb je het over? De TV Box? Werkt Internet wel? Wat zie je dan op TV?

Zoals je merkt, ik help je graag verder, maar ik wil graag iets meer weten!

Reageer