Beantwoord

T-Mobile Thuis aanvraag versnellen

  • 1 May 2019
  • 1 reactie
  • 693 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
Hallo,

ik heb vorige week t mobile thuis aangevraagd. Nu wil ik het proces iets versnellen (ik weet dat het geen garantie is dat het daadwerkelijk sneller zal zijn, maar wie niet waagt wie niet wint) maar ik kan nergens vinden waar ik afstand kan doen van mijn bedenktijd.

groetjes Rowen
icon

Beste antwoord door Sander 1 May 2019, 17:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @RVM,

Allereerst wil ik je bedanken voor je aanvraag, daar ben ik superblij mee! Weet dat wij jou ook zo snel mogelijk willen aansluiten. Hier is gelukkig een trucje voor!

Vanaf het moment dat je jouw bevestigingsmail krijgt, heb je nog 14 dagen bedenktermijn. Deze tijd heb je om alles nog eens goed na te lezen en eventueel nog iets aan te passen. Ben je al zeker van je zaak en je wilt zo snel mogelijk internet in huis? Dan kun je afzien van de bedenktermijn. Dit kan in de My T-Mobile Thuis omgeving. Klik dan op Sneller T-Mobile Thuis. Deze optie heb je alleen als je geen gebruik maakt van de Overstapservice.

[Moderator edit 1-5-2020] Dit proces is veranderd. Na de aanvraag zetten we alles direct in werking als je aangeeft zo snel mogelijk internet aan te willen sluiten. Het is dus niet meer mogelijk om het proces verder te versnellen. 


Let op! Dit proces biedt geen garantie dat het ook daadwerkelijk sneller zal gaan maar we doen natuurlijk ons uiterste best om je snel mogelijk aan te sluiten! 🙂

Reageer