Beantwoord

T-Mobile Thuis aanvragen

  • 11 October 2017
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Ik huur een studio bij Lefier, aan de Eendrachtskade in Groningen. En daar hebben we via hun ziggo. Is het toch mogelijk om t-mobile Thuis te krijgen denk je? Of kan ik dat beter aan Lefier vragen?
icon

Beste antwoord door Brian 20 October 2017, 10:13

Bekijk origineel

3 reacties

Als jij een eigen adres hebt, volgens mij kan je dan aanvragen wat je wil.
Reputatie 2
Alleen als je eigen ISRA-punt hebt. Hier draait het eigenlijk om. Deze zit vaak in de meterkast, maar niet altijd.
Ziggo komt binnen via Coax en is de enige leverancier op Coax
T-Mobile thuis loopt over het (koperen) kabelnetwerk van KPN. Deze kabel is "open" en kunnen andere aanbieders ook internet/tv/bellen-diensten op leveren, denk aan KPN, Online, Tele2, XS4All, Telfort, etc.etc.
Reputatie 7
Hi ewout, als er een ISRA-punt aanwezig is zoals ReadyPlayerOne (mooie username trouwens :)) aangeeft dan kan je in principe een abonnement van T-Mobile Thuis aanvragen. Via onze postcodechecker kan je eventueel controleren of wij op jouw adres kunnen leveren. We hebben je natuurlijk graag als klant maar het hangt van je huurcontract af of je zelf een aanbieder mag/moet kiezen of dat de verhuurder dit voor je doet. Het is dus zeker verstandig om even contact op te nemen met Lefier voordat je een abonnement afsluit 😉

Reageer