Beantwoord

t-mobile thuis bestelling

  • 27 januari 2020
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb gisterochtend tmobile internet en tv besteld maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Ik vroeg mij af of de bestelling wel doorgekomen is

Mvg

Albert Ras

icon

Beste antwoord door Jason 30 januari 2020, 11:15

Hoi @albertras,

 

Wat gaaf dat je klant bent geworden! Welkom op de Community, leuk dat we je mogen verwelkomen. :smile: Jouw bestelling is zeer zeker binnengekomen bij ons. Het gaat om een Glasvezelabonnement! Stuur mij in een PM je correcte e-mailadres, want ik denk dat hier wat is misgegaan. We hebben je namelijk een stuk of 10 mails gestuurd.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @albertras,

 

Wat gaaf dat je klant bent geworden! Welkom op de Community, leuk dat we je mogen verwelkomen. :smile: Jouw bestelling is zeer zeker binnengekomen bij ons. Het gaat om een Glasvezelabonnement! Stuur mij in een PM je correcte e-mailadres, want ik denk dat hier wat is misgegaan. We hebben je namelijk een stuk of 10 mails gestuurd.

Reputatie 7
Badge +19

Hey @albertras 

Heb je toevallig al in de spam inbox gekeken?

Die had ik bekeken maar daar stond niks in

Reageer