Beantwoord

T-mobile thuis - Fouten tijdens aanvraagproces

  • 9 November 2019
  • 5 reacties
  • 367 Bekeken

Hallo T-mobile,

Op 14 oktober heb ik een T-mobile Thuis abonnement aangevraagd. Ik heb nu meerdere keren met jullie telefonisch contact gehad omdat er een aantal problemen zijn in het aanvraagproces. De order heeft ook een tijd stilgestaan omdat deze geblokkeerd was. Een medewerker van T-mobile vertelde een week geleden dat we binnen een week wel een aansluitingsdatum doorkregen. We hebben echter nog niets gehoord. Is er wellicht weer iets mis met de aanvraag waardoor hij niet doorloopt? Kunnen jullie de order alstublieft nog een keer goed nakijken om zeker te weten dat we niet opnieuw voor niets zitten te wachten.

Bedankt.

icon

Beste antwoord door Brian 15 November 2019, 16:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @steve2454, ik geef je graag meer informatie! De aanvraag lijkt ergens aan de kant van de netbeheerder vast te lopen waardoor de lijn niet online komt. We hebben inmiddels contact met de netbeheerder om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Excuses voor de vertraging! 

Hoi @Brian, bedankt voor je bericht en de hulp! Ik ontving vandaag een e-mail dat het T-mobile pakket onderweg is en morgen op mijn adres wordt bezorgd. Als het goed is kunnen we dan nog geen gebruik maken van het internet omdat de lijn dus nog niet online is. Kun je aangeven wat de verwachting is wanneer dit allemaal rond is met de netwerkbeheerder, en we dus online zijn?

Groet,

Steven

Reputatie 4

Hey @steve2454, ik heb je dossier bekeken en ik zie dat je modem online is. Zo te zien is het dus helemaal gelukt. Yaay! 🤗

Hoi @Candy,

Dat klopt! We zijn online, bedankt voor de goede hulp van jou en je collega’s!

Ik heb nog een laatste vraag: we hebben pas internet sinds 2 dagen, maar betalen al wel sinds begin deze maand. Kan hiervoor een compensatie worden gegeven? :-)

Groet,

Steven

Reputatie 7
Badge +16

@steve2454 Wat gaaf dat je klant bent geworden en dat je weer online bent, welkom bij de club en op de Community!  :grin: Je betaalt pas vanaf 18 november. Bij ons is het zo dat jouw opleverdatum leidend is - sterker nog:  wanneer je nog geen diensten hebt kunnen ontvangen, start de factuurperiode pas vanaf het moment dat je modem een signaal afgeeft en online is. Geen zorgen dus, je zult niet de periode vanaf begin november in rekening krijgen!

Reageer