Beantwoord

t-mobile thuis geen activatie

  • 8 April 2020
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Goedemorgen,

 

ik heb 10maart een aanvraag gedaan voor een t-mobile thuis abonnement met ingangsdatum 1april. Nu heb ik nog steeds niets ontvangen en kan ik geen gebruik maken van tv/internet. Kunt u mij zo spoedig mogelijk een update geven wanneer dit gebeurt? 
 

bij voorbaat dank! 
 

met vriendelijke groet,

menzo 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 April 2020, 09:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Menzoherwegh 

Heb je glasvezel of DSL besteld?

Is enkel het installatie pakket nog niet binnen of ook nog heen activatie van het abonnement? Wat geeft de status aan in je T-Mobile thuis omgeving?

T-mobile loopt wat vertraging op met het versturen van modems.

Hallo,

 

Ik heb glasvezel besteld. Ik heb nog geen instalatiepakket binnnen maar ook nog geen bevestiging van activatie van het abbonemnent(startdatum).  Zou u een update kunnen geven wanneer ik het installatieepakket ontvang en gebruik kan maken van internet en tv? 
 

bij voorbaat dank! 
 

groet,

 

menzo 

Reputatie 7
Badge +15

Ik ben een klant en geen medewerker, de moderators kunnen dit wel voor je nakijken, ze reageren binnen de 24/48 uur.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Menzoherwegh, welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! Ik heb het direct gecontroleerd: jouw pakket is onderweg en wordt vandaag tussen 11:00 en 13:30 bezorgd. Jouw activatiedatum is overigens 17 april aanstaande en niet de 1e. Dat betekent dat jouw facturatie ook pas vanaf dat moment start. Heel veel plezier straks met jouw abonnement en als ik iets voor je kan doen, geef een seintje. Ik zit elke dag voor je klaar! :wink:

Reageer