Beantwoord

T-Mobile Thuis: Hoe regel ik zelf de overstap?

  • 21 May 2017
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

hoi,
wij hebben t-mobile thuis aangevraagd en we zouden mail krijgen wanneer de startdatum is zodat we onze oude provider op konden zeggen maar wij hebben nog steeds geen datum ontvangen weten jullie hoe dit kan

mvg Gea
icon

Beste antwoord door Sander 22 May 2017, 09:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi gea1987,

Goede vraag, want je wilt dat natuurlijk goed op elkaar afstemmen. Ik begrijp dat je de overstap zelf regelt en niet gebruik maakt van de overstapservice. Anders regelt de overstapservice dat het op dezelfde dag gebeurt.

Heb je Standaard Internet (DSL)?
Dan staat in je bevestigingsbrief een verwachte opleverdatum. Dat is dan de datum waarop wij de lijn in gebruik gaan nemen. Dat is de eerste dag waarop je kunt installeren.

Heb je Glasvezelinternet aangevraagd?
Dan word je over twee weken gebeld door onze monteur om een afspraak in te plannen. Kies die datum dan vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider.

Heb ik het zo kunnen verhelderen? 😃
Ik wil ook tmobile thuis
Reputatie 7
Hoi Enigma7,

Wees welkom! Op het forum maar ook bij Thuis natuurlijk. Je kunt op drie manieren bestellen:

T-Mobile shop
We zitten door het hele land, dus er zit er vast één bij jou in de buurt. Kijk hier voor een overzicht van alle winkels.

Telefonie
Via het telefoonnummer 0800-1603 kun je direct een aanvraag plaatsen. En uiteraard meteen al je vragen stellen,

Website
Via onze orderportal kun je zelf een bestelling plaatsen. Heel overzichtelijk, want je ziet direct de prijs veranderen als je iets aanpast.

Laat je weten of het gelukt is of als je nog vragen hebt? 😃

Reageer