Beantwoord

T-Mobile Thuis installatie

  • 15 november 2017
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Hallo, ik heb bij jullie een internet abonnement voor thuis besteld. het enige is dat ik nu thuis zit zonder internet en jullie hebben aangegeven dat op z'n vroegst 5 december het internet geinstaleerd zal worden. Ik vind het erg vervelend dat ik op het moment dus geen mogelijkheid heb om te internetten thuis. Mijn vraag is dan ook of er echt geen mogelijkheid is dat jullie dit eerder kunnen instaleren, of het pakket met spullen opsturen met een handleiding dat ik het zelf kan doen. Met vriendelijke groet, Wander Vrolijk
icon

Beste antwoord door Brian 16 november 2017, 16:17

Hey Wander, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Je kan afzien van de bedenktijd bij het aanvragen van je abonnement wanneer je kiest voor een datum. Als je mij via een privébericht je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen dan kijk ik meteen voor je na of ik de bedenktijd voor je stop kan zetten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Wander Vrolijk,

Je heb 14 dagen bedenk tijd op het moment van afsluiten van het contract.
Als je hiervan af ziet dan kan deze tijd er af gehaald worden.
waar kan ik dat doen?
Reputatie 6
Badge +7
Hey Wander, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Je kan afzien van de bedenktijd bij het aanvragen van je abonnement wanneer je kiest voor een datum. Als je mij via een privébericht je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen dan kijk ik meteen voor je na of ik de bedenktijd voor je stop kan zetten!

Reageer