Beantwoord

T-Mobile Thuis Installatie door een monteur

  • 22 March 2019
  • 3 reacties
  • 948 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben al drie weken aan het proberen T-mobile thuis aan het werken te krijgen... Monteurs wijzen over en weer naar elkaar, klantenservice beweert terug te bellen en doet dit vervolgens niet, de oplossing schijnt heel eenvoudig te zijn, maar doordat er niet gecommuniceerd wordt en afspraken niet nagekomen worden verandert er niets. Inmiddels zit ik zonder internet en televisie en heeft niemand de neiging om hier iets aan te doen. Heeft iemand tips hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Brian 27 March 2019, 12:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hoi @Lizzels,

Goed dat je via de Community aan de bel trekt! Het lijkt alsof de oplevering niet van een leien dakje gaat. Alhoewel ik daarvan baal, heb ik meteen gekeken wat ík voor je kan betekenen.

Ik zie meteen dat de oplossing niet al te simpel is. Het is jammer genoeg niet iets wat ik zo voor je kan fiksen! Jouw aansluitpunt zit in de winkel waar jij boven woont. Omdat wij niet verantwoordelijk zijn voor dit aansluitpunt, hebben wij netwerkbeheerder KPN aangestuurd. Ik heb meteen gecheckt wat zij gedaan hebben, máár ik zie dat zij jou niet kunnen bereiken. Gisteren hebben zij ons laten weten dat het ticket hierdoor op pauze staat. KPN heeft je meerdere keren proberen te bereiken op het 06-nummer wat jij ons hebt doorgegeven. Ben je misschien druk geweest? KPN belt altijd met een onbekend nummer, het is belangrijk om deze telefoontjes niet te missen. Ik heb hen in ieder geval meteen verzocht om opnieuw contact op te nemen met jou. Hou jouw telefoon dus goed in de gaten! 😉
Reputatie 2
Beste Cheyenne,

dank je voor je reactie.. helaas bevestigt het mijn verhaal alleen dat er niet gecommuniceerd wordt, iedereen naar elkaar wijst en ik met het probleem zit.
De kpn monteur is donderdagochtend geweest en heeft inderdaad aangegeven dat er iets in de winkel aangepast moest worden, maar die was dicht. Gisteren is door KPN gebeld (met nummer) en is een afspraak gemaakt. De kpn monteur is net weg nadat hij 3 uur lang bezig is geweest.

Nog altijd geen oplossing, nog altijd geen internet of televisie, sterker nog.. niet eens een plan van aanpak.. Ik hoor de winkelmedewerker van tmobile nog zeggen "het gaat geen problemen opleveren dat het isra punt anders geregistreerd staat, het is een kwestie van modem omprikken, dat garandeer ik je". Het tegendeel blijkt waar.
Reputatie 7
Hi @Lizzels, normaal gesproken zou het inderdaad een simpele handeling zijn maar hier bleek er wat meer aan de hand dat we van te voren niet kunnen zien. Maar geen zorgen, ik zie dat het inmiddels gelukt is en dat je online bent! Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar!

Reageer