Beantwoord

T-Mobile Thuis installatie niet gelukt - Vervangend internet?

  • 30 August 2019
  • 2 reacties
  • 419 Bekeken

Goedenavond,

Helaas heb ik tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen op mijn DM van afgelopen maandag 26 augustus(!). Vorige week vrijdag 23 augustus probeerde ik mijn T-Mobile Thuis pakket te installeren wat helaas niet lukte aangezien het 'internet icoontje' niet gaat branden ondanks het juist aansluiten op de wandcontactdoos. Wat ook vreemd is: in My T-Mobile Thuis staat nog bij Internet 50: 'Je aanvraag is in behandeling'. Het duurt maar liefst twee weken voordat er een monteur kan komen vanuit Guidion. Twee weken te lang aangezien ik hard internet nodig heb voor zowel mijn studie als werk.

Is hier een oplossing voor te verzinnen? Ik heb (nog) geen T-Mobile 06-nummer waardoor een Unlimited abonnement denk ik niet tot de mogelijkheden behoort.

Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,

Gerben de Graaf
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 30 August 2019, 22:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hoi @gerbendg97,

Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat mijn collega je in de T-shop je verder heeft geholpen. Top! Thanks @Hidden.nld voor de tip. 😄
Reputatie 7
Je zou even een T mobile prepaid kaart kunnen halen. Dan kan je dar een bundel onbeperkt internet op krijgen. Via hotspot kun je het dan je andere apparaten ook verbinden

Reageer