Beantwoord

T-mobile thuis installatiepakket mogelijk incompleet bij levering

  • 19 August 2017
  • 3 reacties
  • 307 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb vandaag de zending beschadigd en volgens sticker van Post.NL mogelijk incompleet ontvangen. Open maken of terugsturen?
icon

Beste antwoord door Sander 20 August 2017, 16:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey birdy63,

Dat is geen fijn begin. 😞 Ik ben het wel met de reacties hier eens, het kan ook alleen aan de doos liggen. Maak voor de zekerheid wat foto's. Er zit een lijstje bij met de producten die erin behoren te zitten. Zo kun je zien of er iets mist. Eventueel kan ik die ook voor je achterhalen. Mocht er nou toch iets missen of (help!) kapot zijn, dan gaan we dit uiteraard rechttrekken. Ik ben behoorlijk positief ingesteld en het zou zonde zijn als alles goed blijkt te zijn en er ontstaat vertraging doordat het retour is gestuurd. Houd je ons hier op de hoogte?
Hehe,

Ik ben het in dit geval met Hidden eens, maar meer omdat het nu behulpzaam is aan T-Mobile... om die reden dus eerst hele goede foto's maken en ook meteen sturen naar de klantenservice (of hier posten... zolang het maar geregistreerd staat).

In alle andere gevallen, zo'n pakket nooit accepteren, want zelfs het aannemen is al een fout...
Accepteer je het, heb je geen garanties/rechten etc. meer, dus dan moet de nood voor de inhoud hoog zijn 😉 Hoe hard je daarna ook klaagt, je begint altijd met een achterstand.

Kapot pakket weiger je aan de deur...
Reputatie 7
Openmaken en kijken of hij compleet is. maak er even foto's van.
Heb je alleen internet of ook tv ?

Reageer