Beantwoord

t-mobile thuis internet tv en telefoon opzeggen

  • 30 April 2019
  • 7 reacties
  • 1368 Bekeken

ik probeer vandaag mijn abo internet tv en bellen op te zeggen, via de telefoon, hang al 22 minuten in een loop met,"een ogenblik geduld alsjeblieft, we verbinden u nu door met een van onze medewerkers"
half uur hiervoor via technische vraag geprobeert, na 25 minuten iemand aan de lijn, mij geidentifficeerd, maar moest me doorverbinden en , raar maar waar, opeens was de verbinding verbroken... laatste dag van de maand... schijnt erg moeilijk zijn om op te zeggen. Waarschijnlijk daarom wil ik toch weg bij t-mobile. Bij deze dus.
icon

Beste antwoord door Brian 4 May 2019, 13:08

Bekijk origineel

7 reacties

Gaat lekker hier, 2dagen verder, geen reactie, raar dat ik weg wil bij T-mobile thuis?
Reputatie 7
Hi @SuperBert1, excuses, onze ' Beter-stap-je-over' actie is een groot succes waardoor het op het moment erg druk is. We houden je natuurlijk graag als klant maar mocht je het echt zeker weten stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door, dan zet ik het abonnement voor je stop! Komende maandag en dinsdag ben ik toevallig niet aanwezig maar ik kan het woensdag voor je aanpassen en zet het abonnement dan per 30 voor mei voor je stop!
Als dank voor mijn 2 jaar abonee bij T-mobile thuis word ik nu 3 dagen te vroeg afgesloten.
Internet 100 Gaat uit op 03-06-2019 € 0,00 per maand
Maar dus sindse 8:30 PM 31-05-2019 geen netwerkt meer.
Overijverig iemand bezig geweest daar

En bedankt...
Reputatie 7
Hoi @SuperBert1,

Dat is niet gebruikelijk. Als je 3 juni hebt aangegeven, dan is dit ook de datum dat wij je abonnement opzeggen. tenzij je nieuwe provider de lijn eerder heeft overgenomen. Dan zijn wij namelijk verplicht om de lijn af te staan.
Hi Sander, Er is geen nieuwe provider, dus er hoeft geen lijn te worden vrijgegeven, dus niet de oorzaak.
Ook grappig (of beter triest) is dat ik net keek naar mijn "juni" rekening en daar betaal ik gewoon voor 1 en 2 juni. Jij snapt natuurlijk wel dat ik dit gecorrigeerd wil hebben, en in plaats van te betalen voor juni, ik nu geld terug krijg voor de niet geleverde dag!
Eerder bericht van Brian

"Hi @SuperBert1, excuses, onze ' Beter-stap-je-over' actie is een groot succes waardoor het op het moment erg druk is. We houden je natuurlijk graag als klant maar mocht je het echt zeker weten stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door, dan zet ik het abonnement voor je stop! Komende maandag en dinsdag ben ik toevallig niet aanwezig maar ik kan het woensdag voor je aanpassen en zet het abonnement dan per 30 voor mei voor je stop!"
Dank je Brian,


Hi Bert,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het abonnement zojuist stopgezet, ik kon het systeemtechnisch alleen niet eerder doen dan per 03-06-2019 (hij houdt automatisch een volledige maand aan). Je abonnement zal dus per deze datum stoppen. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en ik wens je nog een heel mooi weekend!

Groet,
Reputatie 7
Hey @SuperBert1,

Momenteel zijn Brian en Sander lekker aan het genieten van een welverdiende vakantie. Ik neem graag het stokje van hun over! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik zo snel mogelijk je gegevens erbij!

Reageer