t-mobile thuis moet dit activeren ?

  • 31 March 2020
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 1

Hoi, 

 

Ik heb sinds 24-3-2020 internet thuis bij jullie, maar in mijn account van t-mobile thuis blijft de actuele status staan op de installatiedatum, installatievideo en zo nog meer dingen en ik kan niet zien of hij nu in mijn account geactiveerd is, maar ik heb wel Wi-Fi thuis. 

 

Is er een bepaalde tijd dat dit duurt voordat alles veranderd of is er iets fouts gegaan. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jeroen Van Den berkmortel 

Je kan niet bijvoorbeeld bij instellingen > wifi de instellingen wijzigen in je T-Mobile thuis account?

In dat geval wacht je al best lang, grote kans dat er iets mis is gegaan. Wacht even op de reactie van een Moderator, ze reageren meestal binnen 24/48 uur of bel de klantenservice op 0800 0092

Reputatie 1

Hallo @Jeroen Van Den berkmortel 

Je kan niet bijvoorbeeld bij instellingen > wifi de instellingen wijzigen in je T-Mobile thuis account?

In dat geval wacht je al best lang, grote kans dat er iets mis is gegaan. Wacht even op de reactie van een Moderator, ze reageren meestal binnen 24/48 uur of bel de klantenservice op 0800 0092

hoi, dankjewel voor je snelle antwoord ! ik heb meteen gebeld en ze gaan dit direct regelen ! 

inderdaad ik had dit eerder aan kunnen geven, hier heb ik geen excuus voor. 

fijne dag ! 

Reputatie 7

Helemaal geen probleem hoor @Jeroen Van Den berkmortel, fijn dat het gelukt is met mijn collega’s! 

Reageer